Soya melk

Ik ben erg blij met de winkel.

Prima producten, uitstekende service

Winkelglutenvrij heeft een ruim assortiment en ik vond er alles wat ik zocht en meer. Bij levering waren helaas twee verpakkingen gescheurd. Winkelglutenvrij stuurde direct 2 nieuwe. Helemaal tevreden!

Zeer deskundig verpakt

Vaste klant

Snelle levering, veel keus, goedkoper dan andere webshop en fysieke winkels en goed verpakt in een stevige doos

Vlotte, correcte administratieve afhandeling en snelle levering.

Snel geleverd.

2e keer hier besteld en nette en snelle levering.

Keurige snelle levering. Duidelijke ingrediënten declaraties.

Sommige prijzen zijn iet wat aan de hoge kant. 1,49 in Duitsland versus ~ 1,95 hier. Maar ja, de logistiek kost ook wat. Wellicht zou bij grotere aantallen bijv. bij bier, meer korting gegeven kunnen worden. Of goedkoper bij een opzettelijk gekozen langzame levering. Ik bestel denk ik wel opnieuw, maar heb nu in Duitsland besteld.

Goede producten en snelle verzending

Goede producten en snelle verzending

Elke keer als ik wat bestel is het altijd zeer snel geleverd.

Razendsnel. Een topbedrijf!

Prima ervaring. Volgende dag geleverd, goed verpakt.

prettige dienstverlening

ruime aanbieding met scherpe prijzen

Alles is perfect

Prima,

Ik had besteld om spullen uit te proberen, i.v.m allergie en ik er achter kwam dat als ik gluten vrij brood en zo eet, niet zo veel aan de diearree ben. De spullen zijn lekker, alleen de ragout vind ik niet zo lekker. Maar dat is mijn smaak. De rest was prima. vooral de soep was heerlijk.

Ben blij dat jullie er zijn

Altijd goede levering , ben zeer tevreden

Klasse

Na een telefoongesprek heel snel in huis .Super!!

Goed geregeld

Pakket werd snel en correct bezorgd

Slecht verpakt. Etenswaren geplet en verkruimeld.

Helaas waren de geleverde producten dusdanig slecht verpakt dat dozen in elkaar gedrukt waren waardoor de inhoud geplet was en koekjes verkruimeld. Heel slecht.

Prima winkel.

Bestelling plaatsen en de volgende dag in huis.

redelijk

Bij aankomst was het doosje beschadigd en er waren 2 verpakkingen gist van 125 gram tekort.

3 artikelen die op de pakbon stonden niet geleverd.

3 artikelen niet geleverd. Gemaild. Geen antwoord. Gebeld, dag later alsnog geleverd.

Netjes op tijd

Netjes op tijd

Altijd tevreden

Snelle levering en alles is goed aangekomen.

goed bezorgd

vindt wel jammer als je vorigweek voor pasen een paasstol wild bestellen zit het er niet bij niet in voorraad wel jammer.

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam