Prima op tijd en keurig geleverd volgens afspraak

Netjes op tijd volgens afspraak geleverd op de afgesproken plaats

Wat een leuke vriendelijke chauffeur. Fijn en snel contact aan de telefoon en mooie volle homen. Heel blij mee, goede service

Goede service!

Mooie vijgenboom en super bezorgservice.

Goed en snel geleverd

Zeer goede service

Prima geregeld

Makkelijke site en word snel geleverd

Goed geholpen en prima service zeker een aanrader

Product zoals omschreven, alles zat er bij. Ook een mooie boom. Zoals een boom hoort te zijn.

Vriendelijke behulpzame en toegankelijke service

Direct geholpen door de eigenaar die rustig met ons meeliep en alle tijd nam om de bomen te bekijken. We mochten zelfs fruit proeven. Topservice.

Fantastisch!

Zo maar op de bonnefooi heen gereden voor een boom. Werden geweldig geholpen en werd meegedacht om hem zo snel mogelijk te leveren aangezien de omstandigheden. We hadden geluk dat deze gelijk de volgende ochtend afgeleverd kon worden. Om half 8 de volgende ochtend werd de boom in de tuin gelegd. Super service.

Top!!

Wij zijn eerst op locatie geweest om te kijken en advies te vragen. Dit hebben we gedaan met Bram,Wij zijn keurig geholpen en hebben 2 leibomen aangeschaft. De leibomen zijn keurig gebracht met een app die je perfect kan volgen wanneer het arriveert. Nogmaals dank en dikke 10

Bomen op tijd geleverd en zien er goed uit!

Erg vriendelijk, vakkundig en snelle levering

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen, net voor sluitingstijd nam men alle tijd voor ons. Goed advies, scherpe prijs en een lekkere bak koffie! Betuwe bomen is wat ons betreft een echte aanrader!

Top bomen

Om onze eigen bomen uit te kunnen zoeken was top en netjes en snel thuis bezorgd.

Mooie perenboom

Mooi hoog exemplaar gekregen. Ik had nog wat vragen over de breedte van de boom ivm met het vervoeren via de poort. Communicatie daarover was heel vlot en prettig.

Betrouwbaar

Snel en accuraat geleverd. Duidelijke communicatie. Eigen bezorgdienst is groot voordeel.

Leveren kwaliteit en een goede service

Wij hebben meerdere leibomen gekocht en kregen goed advies voor het planten en onderhoud. Bomen staan er nu 2 jaar en ze doen het goed. Je hoeft niet zelf met een aanhanger te gaan rijden, want de uitgezochte bomen worden netjes afgeleverd.

Goede kwaliteit en service

De bomen zijn van goede kwaliteit en de service wat prima

Ik kreeg een mailtje hoe laat onze bomen bezorgd zouden worden..prima.heel tevreden.en advies wat te doen.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Levering en kwaliteit perfect

Hibiscus op stam aangeschaft, mooi boompje, precies zoals wij het wenste. Ook de levering was keurig en op tijd. Raad iedereen aan die een boom of struik nodig heeft te gaan shoppen bij betuwebomen.nl

Snelle service En een goede kwaliteit bomen

Fruit bomen

Weer een snelle levering van twee mooie fruit bomen. Deze firma heeft service hoog in het vaandel staan.

Hele mooie bomen

Hele mooie bomen gekocht Lei linde eiken.. Zeer goed geholpen door bram.

Wijenburgsestraat 5

4054 JE Echteld

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.