Nette levering en goed contact. Mooie prijzen en veel te vinden.

Had me huisnummer vergeten in te vullen, direct een mail gehad. Alles prima geregeld.

Super snel geleverd en prima service

Top bedrijf

Een aanrader

Een goed advies Een snelle bezorging van de bestelling

Fietsshirt met koersbroek besteld. De koersbroek was niet op voorraad , dit werd keurig gemeld via mail. Toch binnen twee dagen compleet afgeleverd.

Fantastische, overzichtelijke site en snelle service

Mijn ervaringen tot nu toe zijn prima. Goede concurerende prijzen en snelle aflevering van de produkten.

Heel groot assortiment, goede korting en goede service.

Goede kwaliteit, snelle levering

Kleding van goede kwaliteit voor een aangename prijs en een snelle levering.

Prima, besteld, snel geleverd, voldoet aan verwachting

Goede prijs, netjes ingepakt en snel geleverd. Makkelijk te bestellen

Superwinkel. Goed vriendelijk personeel

Internet besteld in de winkel geruild. Ik shop nooitmeer ergens anders.

Prima fietskleding

Ik koop al jaren bij fietskledingvoordeel vanwege de goede prijs- kwaliteitsverhouding. Daarnaast hebben ze een zeer uitgebreide keuze en de levering is zeer snel

Prima service, goede spullen

Een wielersetje besteld, en ondaks dat het niet op voorraad was, is het toch snel geleverd. Tijdslijnen werden inzichtelijk gemaakt door een mail met verwachte levertijden.

Snelle toezending van een prima helmmuts

Snelle toezending van een prima helmmuts

Goed geregeld

Prima keuze

Ondershirt van goede kwaliteit, een goede keuze

Super fijne klanten service

Simone bedankt voor de top service !!

Ze zeer compact

Jasje is tot zeer klein op te rollen en als windstopper met lange mouwen mee te nemen.

nette levering en goed bereikbare klantenservice

De klantenservice is goed bereikbaar en reageert dezelfde dag nog! Zo wilde ik liever met PostNL dan DHL geleverd krijgen (omdat DHL hier niet werkt), en passen ze dat graag voor je aan. Ook weten ze werkelijk iets van wat ze verkopen. Van harte aanbevolen! (meer dan 10x besteld)

Snelle levering...goede service

Helm besteld maar was niet helemaal wat ik zocht. Geen probleem met retourneren

Goede kleding en hele goede klantenservice. Een deel van de order was later leverbaar en hier is continu heel helder over gecommuniceerd. Zo fijn en ze denken echt mee met de klant.

Super snel

Super snelle service, verder gewoon goed, niks aan veranderen Over de Kwaliteit prijs verhouding zeer tevreden .

Proces bestellen, informeren en leveren liep, zoals je wil dat het gaat. Mooi!

Prima service!

Prima service.

Veel keuze, prima prijs, snelle levering

Ik was één (altijd de rechter) handschoen kwijtgeraakt en zocht dus nieuwe. Er is op deze site heel veel keuze in spullen naar prijs/kwaliteit. Tip: het vergelijken van spullen op kwaliteit in relatie tot de prijs zou helemaal top zijn. Jammer dat verzending pas gratis is vanaf €50,-, maar ik had nog een bidonhouder nodig die op iedere fietsstang past, en toen kwam ik boven dat minimumbedrag. Eenmalige salekorting met code werkte ook prima. Levering was lekker snel. Tip: geef de klant ook de keuze om pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Die optie zag ik niet zo snel. Ik ben met enkele verbetertips tevreden over fietskledingvoordeel.nl

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel