Top geregeld

Alles top voor elkaar!

Snelle levering en goede service!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Snelle levering en waar voor je geld

Echt geintresseerd in de behoefte van de klant! Daarnaast zeer soepele afwerking (tot nu toe) bij het retourproces.

Service goed Alleen waren de handschoenen te dun Dus teruggestuurd Zelf Port moeten betalen Zal fijn zijn als dit beter geregeld kan worden Voor de rest was alles oké

Perfect alles snel bezorgd

Alles na bestelling snel thuis bezorgd ondanks de Corona

Goede service, snel geleverd

Idem

Na een eerdere bestelling wederom een bestelling geplaatst en ook deze keer weer snel verzonden en duidelijk op de hoogte gehouden! Ik bestel hier zeker weer!

Bestelling de volgende dag in huis en ruilen voor iets anders verliep soepel. Retourbetaling ook binnen 1 dag

Duidelijk en de volgende dag geleverd

Alle spullen die ik besteld heb, voldeden aan de beschrijving!

Zie bovenstaande!

Heel tevreden

Mooi product, snelle levering!

Goed geregeld

Makkelijk bestellen en betalen achteraf. Retourneren wel op eigen kosten. Snelle levering (pakje had vertraging door sorteer fout bij vervoerder). Werd door vervoerder goed gecommuniceerd. Ik ben tevreden.

Goed.

Nvt

Prima gecommuniceerd prima broek

Supersnelle levering

Goede website. Duidelijke productomschrijving. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en communicatie.

Op tijd maar kleuren wat afwijkend tov foto website

Lekker snelle levering. maatvoering conform beschrijving. Kleur was wel wat anders dan op de website gepubliceerd.

Goede service en prijzen!!!

Vriendelijk geholpen, ik zou een volgende keer weer hier bestellen!!!!

Snelle service.

Ondankse het winterse weer was het snel geleverd.

uitstekende keuze en vlotte afhandeling

In deze lockdown tijd was het een genoegen via de website een bestelling te kunnen doen. Warme handen is toch wel erg fijn in deze winderige en koude tijd!

Zeer fijne service!

Ik had problemen met het vinden van de juiste maat MTB regenbroek. Large besteld, deze leek toch aan de grote kant en Medium was niet meer voorradig... voor de zekerheid elders een Medium besteld om te kunnen vergelijken. Deze laatste bleek toch de beste maat. Tijdens deze periode heb ik contact gehad met Fietskledingvoordeel en de situatie uitgelegd. Ik kon de Large uiteraard retourneren en mijn geld terugkrijgen. Vooral het persoonlijke contact en begrip heeft een zeer positieve indruk op mij gemaakt.

Goed assortiment, snel in huis

Mooie spullen, hele snelle service. Ook ruilen ging vliegensvlug. Goede tussentijdse communicatie! Fijne shop!

Super prijs/kwaliteitsverhouding, snel geleverd.

Super snelle service

Prima prijs kwaliteit