Prima spullen en snel thuis

Makkelijk bestelling en alles wordt snel geleverd. Ook werd ik gebeld over de maten van het jasjeen de windstopper zodat ze goed over elkaar passen.

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

Snelle levering ondanks de corona crisis alles snel en netjes geleverd

Grandioos

Ik zocht winterhandschoenen voor op de veldfiets en in no time gevonden wat ik zocht

Alles perfect geleverd

Goeie communicatie

Ben erg tevreden

Ik ben erg tevreden. Weliswaar is de maatvoering van sommige producten (Endura fietsjack en fietsmuts) niet goed. Dezen valt veel te klein uit. Dit ligt niet bij Fietskledingvoordeel, maar bij de fabrikant. Er is gezorgd voor een juiste verzending en berichten over het verzendproces. Ook de backorder werd accuraat aangegeven.

conform verwachtingen

alles werd geregeld zoals op website stond, netjes verpakt en binnen de gestelde termijnen ontvangen

Soepele levering en retour, kwaliteit spullen en nette communicatie. Top service!

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan, zij leveren altijd snel en correct. De prijs/kwaliteit verhouding van de geleverde producten is uitstekend!

Prima ervaring, binnen twee dagen hetzelfde mondkapje als de wereldkampioen

klantvriendelijk, bereikbaar, advies en snel

Ondanks lockdown telefonisch uitgebreid advies gekregen, spullen snel ontvangen en de retourzending binnen 1 dag gecrediteerd.

Snel geleverd goeie kwalitijd

Prima kleding

Zeer snel gelevert. Maten weet ik nog niet, persoon is aankomend weekend jarig.

Kleding zien er prima uit en de levering was erg snel.

Levert altijd snel en correct, al meerdere bestellingen gedaan en nog nooit teleurgesteld.

Alles netjes

Ruime keus, snelle levering

Snelle levering!

Ondanks dat wat ik besteld had niet op voorraad was, kreeg ik mijn bestelling binnen 3 dagen, en ik werd netjes op de hoogte gehouden. Super!

Eerlijke, snelle, realistische service.

Omdat ik binnenkort ga verhuizen, wilde ik heel graag mijn moeder (zij woont op anderhalf uur afstand) verrassen met een koffiebezoekje op de fiets. Context: ik heb mijn racefiets nog niet zo lang. Goed, ik had dus warme fietskleding nodig (een gehele set) en wel zo snel mogelijk want in het weekend wilde ik al gaan fietsen. Binnen enkele seconden besteld (met zelfs nog een fijne kortingscode ook), binnen enkele dagen binnen en vrijdag zat ik al op de fiets. Blij verraste moeder, blije ik. Ik ben uitermate tevreden met mijn bestelling bij fietskledingvoordeel.nl en kan oprecht zeggen dat het mij een mooie herinnering heeft gegeven (bezoekje aan moeder).

Fijne (web)winkel om bij terug te komen

Al jaren klant en zeer tevreden met de service en prijzen. De gevoerde collectie biedt genoeg voor elke beginnende én gevorderde sportfietser.

Goed geleverd

Snel en goed gedaan. Zijn zeer tevreden

Prima, betrouwbare service

Prima, betrouwbare service, vlotte levering

Goede producten, snelle levering.

Aantal dingen besteld, een paar sokken niet op voorraad en meteen op de hoogte gesteld of ik het andere deel wel alvast wilde. Dat werd meteen verstuurd. Ruilen gaat ook heel snel. Goede communicatie, snelle reacties en natuurlijk tevreden met de bestelde producten.

Snel besteld, ietwat door elkaar heen qua keuze

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel