Goede prijs en vlug geleverd

goede klantenservice

handschoenen vielen iets kleiner dan gedacht, maar ze dachten goed mee voor een oplossing

Efficiente service

Het is Coronatijd; de aflevering is wat trager maar dat vind ik logisch. Mijn jack was te klein maar na een telefoontje kwam ik de goede maat te weten; levering daarna OK.

Goede kwaliteit producten en zeer snelle service bij ruilen

De kwaliteit van de producten die ik heb besteld van het merk 21Virages zijn goed. De kleding is warm. Bij het ruilen heb ik een zeer snelle service ervaren. Ik heb de producten donderdag teruggestuurd, en zaterdag had ik de juiste producten reeds weer ontvangen. Al met al een aanrader.

Duidelijke site, prima service

Ruilen van 1 van de kledingstukken ging zonder problemen. Ook het prijsverschil werd keurig teruggestort. Retour sturen is wel voor eigen rekening, maar dat staat ook in de voorwaarden. Dus prima wT mij betreft.

Snelle levering, goede communicatie, gewoon zoals het moet zijn.

Levering ondervond enige stagnatie, maar goede communicatie verzachtte het toch nog korte wachten.

Prima handschoenen, Sneek geleverd

Fiets handschoenen gekocht; pasvorm komt overeen met tabel en zit prima. Al met al tevreden over prijs-kwaliteit

Duidelijke overzichtelijke website.

Snelle, nette en duidelijke portal mogelijkheden ook levering snel en netjes verpakt, bezorgd.

Goed product, vertraagde levering

Helaas bleek het product niet op voorraad, waardoor levering een week vertraagde. Dit kon je vooraf in het bestelproces niet zien

Prima en snelle levering.

goede service

vlotte en duidelijke afhandeling

De bestelde producten zijn netjes bezorgd. En dat binnen 12 uur na bestelling!

Heel snelle service, razendsnel geleverd fietsjack voor mijn zoon (1.96m)

Helaas is de pasvorm niet goed. De mouwen extra lang waren prima, maar de lengte van het jasje was echt te kort. Ik ga het pakketje retourneren. Vraag: kan ik het langs brengen bij jullie vestiging en iets anders uitzoeken ? Ik hoor het graag, groet Marlies

Te vreden

Art was netjes verpakt en bezorgt

Snelle service, netjes verpakt

Prima webshop

Niks op aan te merken prima site.

Prima, snelle levering

De volgende dag geleverd!

Top geregeld

Alles als beloofd geleverd Top lekker snel

Snelle afhandeling met ruilen van artikelen met een verkeerd besteld maat

Goede site, snelle levering, de klantenservice vriendelijk en snel bereikbaar. Veel winter kleding was echter alleen nog in kleine of hele grote maten te krijgen. Vandaar iets minder sterren.

Je wordt goed op de hoogte gehouden. Artikel was niet op voorraad , werd direct gemaild en werd binnen een week geleverd.

Top winkel.

Snel besteld en snel in huis!

Hele goede service!!!

Ik heb een zeer goed gevoel over gehouden door de service van fietskledingvoordeel.nl. Door de mega drukte waren veel leuke wintersers uitverkocht. Toen ik belde met fietskledingvoordeel.nl werd mij eerlijk uitgelegd waarom de sets niet meer beschikbaar waren en werd mij direct een oplossing geboden. Ik mocht zelf een set maken van losse items en het verschil kreeg ik terug gestort. Echt een super service.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Mooie website

Hoger Einde-Zuid 13