Kwaliteit van de producten is top maar de levering iets minder

Ik heb o.a. een schoonmaakemmer incl. benodigdheden aangeschaft. Helaas was 1 van de schoonmaakmiddelen geknapt en zat alles onder het schoonmaakmiddel incl. het instructieboekje wat nu niet meer te gebruiken is. Dit is natuurlijk niet helemaal aan Fietskledingvoordeel.nl te wijten maar het zou wel beter zijn als deze artikelen los van elkaar worden ingepakt waar het minder snel kapot gaat.

Niets op aan te merken

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en snelle levering

Snelle levering en netjes ingepakt

Mijn winterwielrenoutfit is snel geleverd en netjes ingepakt. Producten nog mooier als op de foto’s. Maten vallen normaal.

Snel en past ook nog

Ik had een passende koersbroek heel snel in huis.

Tot nu toe zit de broek goed

Tot nu toe valt t mee . Broek zit goed en zacht

Snelle levering, goed verpakt.

Top ervaring!

Snelle en nette levering.

Snelle en nette levering. De handschoenen zien er goed uit en passen prima. Helaas nog steeds koude vingers ‘s morgens op de fiets. In de middag was het prima.

Ruim assortiment, goede service

Ik vond op internet gemakkelijk mijn producten voor een mooie prijs. Toen Ik een product moest retourneren, moest ik wel de bezorgkosten betalen, maar kreeg ik meteen mijn geld terug.

Snelle levering en goede kwaliteit

Na 1 dag alles in huis. Helemaal top!

Heel tevreden!

De levering was super snel: eind vd middag besteld, volgende ochtend in huis. Aankopen zijn erg mooi, heel blij mee!

wielershirt teruggestuurd,was te klein,geld terug gekregen, grotere maat was niet vooradig later wel, goed gecommuniceerd.

Goede spullen en snelle levering

Goede spullen en snelle levering

Snel en netjes ingepakt .

Hier kan ik nog eens terugkomen.

Ruime sortering. Goed aangegeven. Goede afhandeling en snelle bezorging.

netjes verpakt geleverd binnen 1 dag.

Goede ervaring. Zeker een site waar ik vaker op zal gaan kijken

prima voldoet aan de eisen

Ik heb een wielrenbroek zonder zeem aangeschaft voor het steppen. Uitgeprobeerd met min 4 en veder geen thermo broek er onder gedaan . Was goed te doen niet koud gehad op mijn benen.

Prima kleding en snel geleverd

Prima kleding en snel geleverd

Goede service, ook bij nalevering

Bestelling werd later door leveringsproblemen, ik kreeg hier een exacte update van.

Mooie fietskleding, erg blij mee.

Mooie overzichtelijke site. Ik kom zeker een keer terug

Goede kwaliteit handschoenen met helmkapje voor een scherpe prijs

Gebruik gemaakt van een aantrekkelijke aanbieding. De bestelde handschoenen met helmkapje binnen een dag geleverd. Top!

Heb tot op heden nog niets mogen ontvangen

Ook een e-mail aan fietskledingvoordeel over het niet leveren is nog niet beantwoord?

Past goed

Finn materiaal en zit comfortabel

Perfect duidelijk.

Dag bestelling geplaatst en de andere dag al binnen. Top !!!

Goed snel geleverd

Goed en netjes verpakt Snelle levering

Snel en goedkoop

Binnen een dag mijn smeermiddelen van Cyclon binnen en ook nog voor een mooie prijs.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel