prima website en snelle levering

Uitstekend!

Snelle service! Goede kwaliteit.

Goede snelle levering.

Goede snelle levering.

Ik vind dat een XXL toch wel een 46/48 mag zijn en daar zit het nieteens in de buurt! En als iets dan echt totaal niet is wat je ervan verwacht moet je ook nog eens even €7.00 retour kosten betalen.

snelle levering, vragen via de email worden netjes behandeld.

Snelle levering. Goede kwaliteit

Vriendelijk en accuraat

Prettig om bij dit bedrijf te bestellen, alleen jammer dat ze geen antwoordnummer hebben.

prima zaak

Uitgebreid assortiment, snelle levering. Was de kortingscode vergeten in te voeren maar kreeg na mijn mailtje toch nog korting.

Snelle levering. Goed verpakt.

Prima kwaliteit fietsbroek

Heel tevreden.

Kwaliteitskleding voor een mooie prijs! Snelle bezorging en service!Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snelle levering tegen een goede prijs

Zoals die titel aangeeft snelle levering tegen een goede prijs. Aangekocht een paar handschoenen voor op de fiets met dit weer. Nog niet kunnen testen

Prima artikel super snel geleverd

Goeie service, duidelijke productomschrijving, snel geleverd

Zie boven

Prima prijzen en snelle levering dankzij DHL

Ik zocht een paar handschoenen die opvallen tijdens het fietsen. Voor een mooie prijs een paar gevonden, fluor-geel. De volgende dag geleverd dus wat mij betreft een snelle winkel

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Retourneren is fout gegaan. Ik heb handschoenen terug gestuurd (maat te klein). Maar volgens mail zijn doe niet ontvangen. Kan ook aan post nl liggen.

Snel, duidelijk en actieve hulp bij retour

Duidelijke ondersteuning in tijden en bestelling voorgang. Actieve hulp bij het opnieuw sturen van een retourzending waarbij een alternatief product werd aangeboden. Prima keuze in prijs-kwaliteit.

Super klantvriendelijke en servicegerichte webshop

Goede service en duidelijke website. Nadat de zoon tevreden één van de twee bestelde lange fietsbroeken had uitgezocht de andere retour gestuurd. Service heeft zich laten zien: retourpakket kwijt geraakt bij DHL pakketservice. Geen probleem voor fietskledinvoordeel.nl. Ze lieten me weten vertrouwen te hebben en me ook bij te late levering retour te betalen. Dat was prettig om te horen! Na maar liefst vier weken kwam het pakket alsnog (wonderbaarlijk) bij hen aan. Keurig mijn geld retour ontvangen. Contact zowel telefonisch als middels de mail vriendelijk, begripvol en professioneel. Toppers zijn het.

Prima geregeld, snel geleverd

Makkelijkste bestellen en snel geleverd

Zeer snelle verzending

Zeer snelle verzending

Goed!

Makkelijk bestellen, snelle klantenservice, makkelijk retourneren

Het bestelde werd al de volgende dag bezorgd. Helaas was 1 artikel te klein, maar ik kon het makkelijk terugsturen. Mooier nog: het geld was meteen de dag erop teruggestort op mijn rekening!

Mooi assortiment

Ik mis wel de optie om gratis terug te kunnen sturen. Met het bestellen van kleding, vind ik dit wel wenselijk.

Helemaal prima

Er was een product niet meer leverbaar en dat is erg netjes opgelost.

Tevreden wel jammer van retourkosten bij ruilen

Snelle verzending. Netjes verpakt. Maar ik twijfelde tussen twee maten. Het jasje was toch net te krap aan. Dus maat groter besteld maar ja je moet wel zelf retourkosten betalen. Das dan weer erg jammer

Goed en snel geleverd!

Dat ik zeer tevreden ben hoe het afgehandeld is!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel