Supersnelle levering

Volle aandacht op mij als klant

Veel dingen besteld, maar helaas was iets vloeibaars tijdens het transport kapot gegaan. Een kort mailtje aan de klantenservice en de volgende dag had ik alles nieuw in huis

Super tevreden makkelijk bestellen snel geleverd

Makkelijke website goede producten voor een mooie prijs. En super snelle levering.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Snelle levering en prima telefonisch contact

*****

Was perfect, dank jullie wel!

Alles netjes geleverd binnen korte tijd.

Alles netjes geleverd binnen korte tijd.

vriendelijk aan de telefoon behulpzaam gewoon een goede services

Snelle levering van de bestelling.

Tevreden over de snelle afhandeling en levering van mijn bestelling.

Duidelijke info

Order had vertraging, dit werd duidelijk aangekondigd wat de reden hiervoor was. Product voldoet aan verwachtingen

belachelijk snel

geen op of aanmerkingen. levering binnen 24u.

Topservice! Snelle levering en reactie op vragen.

Ik heb zowel telefonisch als per mail vragen gesteld over mijn order en werd snel, vriendelijk en vooral goed geholpen. Ook aanpassen van de order was geen probleem. Ik heb hier al vaker besteld en blijf dat ook zeker doen!

Duidelijke site en snelle levering

De spullen die ik besteld heb zijn snel bezorgt

Alleen met het mail verkeer mag het beter, bij de tweede bestelling stond het shirt in back order, alleen dit werkt niet gecommuniceerd

Duidelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering

Het bestelde voldeed niet aan de verwachting. Teruggestuurd en met 2 dagen het geld weer teruggestort op de rekening. Prima, zo hoort het.

Uitstekende service!

Goede communicatie met klant, uitstekende kwaliteit producten. Snelle levering!

Fietsbroek, muts en sokken besteld, snel geleverd, broek helaas te klein grotere maat niet te krijgen, broek terug gestuurd, binnen 3 dagen geld teruggestort, kortom prima zaak.

Goede prijs, snel geleverd. Ik had nog een hulpdeskvraag die ook goed werd opgelost (diegene die ik aan de telefoon kon het zelf gelijk oplossen)

Snelle levering, artikelen zitten goed. Alleen geeft de broek afgeven op mijn zadel. Ik heb een wit zadel . Maar zeem zit top

Prima producten voor een mooie prijs en goede service

Prima producten voor een mooie prijs en goede service. Ik had een verkeerde maat besteld en binnen een week was alles weer geleverd.

Prim

Gewoon goed

Perfecte service!!!

Ik had online overschoenen besteld. Helaas waren deze bij aankomst al defect. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en Simone heeft het echt perfect opgelost. Er werden direct nieuwe verstuurd en zodra ik deze had ontvangen kon ik de defecte overschoenen retourneren. Hierdoor heb ik afgelopen weekend heerlijk warme voeten gehad tijdens het fietsen. Super service!!!

Snel geleverd, maat versus pasform klopt

Heel handig dat ik een "winterkleding fietspakket" kon kopen ipv alles los te moeten uitzoeken!

Reliable and quick delivery

Clear communication of my order, with a personal message the day after to warn me that a part of my delivery would be slightly delayed. At the end all came in together very soon. Sooner than expected.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel