Uitgebreid aanbod en snelle service

Fietskledingvoordeel.nl heb ik uitgekozen doordat je er ook kledingsets kan kopen. Dit scheelt in het bij elkaar zoeken van verschillende kledingstukken. Door het ruime aanbod is er veel keus en voor scherpe prijzen. Uiteindelijk een all seasons setje gekocht en heb er recent mee gefietst en ben uitermate tevreden met de kleding. Niets op aan te merken.

Netjes geleverd en mooi spul

Mijn ervaring is positief het paste allemaal goed en heb geen kou geleden vandaag met fietsen

Fijne en snelle service!

Kleding bestelt, snelle en nette levering. Producten ook precies zoals omschreven op de website.

goede en directe service.

Naast uitgebreid assortiment een zeer snelle en goede service en reactie bij vragen.

Super snelle levering

Vlotte levering

Niet lang hoeven wachten op levering bestelling.

Netjes een berichtje dat de bezorging later werd dan gepland.

Zeer ontevreden, nog steeds koude vingers! Voldoen niet aan verwachting!

Zie boven!

Ruime keus, mooie producten

Tevreden met alles, alleen de bezorging duurde erg lang maar dit kan zeker ook aan de bezorger hebben gelegen.

goede kwaliteit en snelle service

Zeer goed en snel, goede prijzen!

helemaal goed

helemaal goed.

Snelle levering, producten zijn zoals verwacht

Heel tevreden.

Goede communicatie over wanneer ik het product kon verwachten. Het was al de volgende dag in huis, zelfs in deze drukke Corona tijd. De fietsbroeken zelf zitten ontzettend fijn.

Zeer goed bevallen

Goede prijs / kwaliteitverhouding en snelle levering

Een goede duidelijk website

Goede prijs kwaliteit.

Prima, alleen levertijd klopte niet

Bestelling op zondag geplaatst. Op website stond voor 23.59 geplaatst de volgende dag geleverd. Bestelling werd echter pas op maandag bij transporteur aangeboden, waardoor bestelling pas op dinsdag werd bezorgd. Kennelijk geldt genoemde levertijd alleen op werkdagen. Het zou wel zo netjes zijn om dit te vermelden. Op zich vind ik het niet erg om 2 dagen op een bestelling te wachten maar wees eerlijk. Nu had ik pakketje op maandag willen hebben.

keurig

netjes te woord gestaan en geholpen met omruilen

Niet goed.

Bestelling niet ontvangen, men houdt mij niet op de hoogte. 1 mail ben nog steeds in het ongewisse

Goed spul. En snel geleverd.

snel geleverd!

makkelijke en overzichtelijke site. producten snel geleverd.

Zeer snelle levering. Heel goed. Breed assortiment.

Zeer tevreden.

Matig

Dit keer 2 broeken van 21 virage besteld en niet tevreden over de maatvoering

volgens afspraak op tijd geleverd

goed product (thermohemd), goede pasvorm en supersnel geleverd

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel