Goeie service.

Vlotte levering, goeie prijs, juiste maat!

Concurrerende prijs, Supersnelle levering

Concurrerende prijs, Supersnelle levering Goeie spullen.

Ok

Prettige informatievoorziening telefonisch. Bestelling naar behoren zoals verwacht, helaas fietsbroek al losse naad na 1x passen.

zeer tevreden met onze aankoop

Fietskleding is snel geleverd. kwaliteit is ook goed. muts is lekker soepel. handschoenen zitten lekker. sokken zijn ook fijn. prima kleding voor nette prijs.

Ruilen ging snel en gemakkelijk

Shirts en broek besteld in maat M. Broek was te klein dus terug gestuurd om te ruilen voor maat L. Dit was snel en gemakkelijk geregeld.

Snel geleverd goed procuct.

Snelle bezorging en een compleet assortiment

de fietskledingvoordeel shop heeft een volledig assortiment en goede beschikbaarheid, beter als andere. Daarnaast was de levering binnen 24 uur binnen, super service.

Prima geregeld!

Goed product en tijdige bezorging.

Snelle levering en een vlotte, goede communicatie

Prima uitleg van het product, snelle levering.

Prima uitleg van het product, snelle levering. Verpakking was een beetje matig maar ja dat gooi je toch weg en doet niets af aan de levering en het product.

Overschoenen besteld om 23.15 u werden de andere dag rond de middag keurig afgeleverd. Top service!

Supersnel, goed en prima prijs

‘S avonds besteld en de volgende dag in huis

Prettig

Goede beschrijving en goede maatvoering en zeer snelle levering.

Voldeed niet aan mijn verwachtingen.

Helaas de pasvorm was niet geschikt voor mij. Vandaar het retourneren van de kleding. M.v.g. A Graaman

voldoende

Het warm houden is me tegengevallen , wind en water dichtheiden ook verzending OK

Supersnelle levering en met ruilen zeer netjes

Supersnelle levering en met ruilen zeer netjes

snelle sevice

snelle sevice

Maatvoering wijkt af van algemene maatvoering, veel kosten om terug te sturen

Niet alle maten zijn beschikbaar, daardoor kan ik als het net te klein is (maat XL wat normaliter te groot is voor me) niet ietsje groter bestellen. Heb daardoor nu of te klein spul of hoge retourkosten (€7,95 per keer)

Mooi Jack en snelle levering!

Prima ervaring

Ik heb geen op of aanmerkingen.

Warme handschoenen??

Ik zocht naar warme winterhandschoenen maar bleken dat niet te zijn. Jammerrrrr

Niet positief

Er werd niet de volgende dag geleverd zoals als op de site stond aangegeven. E-mail communicatie hierover krijgt een voldoende. Tevens voldoen de handschoenen niet aan de norm “winddicht”! Nog steeds koude vingers op de fiets bij temperaturen boven nul. Kunnen helaas niet meer retour omdat zij gebruikt zijn!

Goede en snelle service

Goed advies en snelle levering

Snelle levering en goede website

Binnen 1 werkdag geleverd via DHL, super!!

Prima fietsbroek

Prima fietsbroek, snel geleverd!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel