Mooie broek voor weinig geld

Snelle levering. Mooie broek.

Snelle en goede levering

De website is overzichtelijk, uitgebreid en makkelijk toegankelijk. De geleverde spullen zijn prima evenals de prijs/kwaliteit verhouding. De bezorging was snel en zeer goed te volgen met track and trace.

Makkelijk en snel bestellen

Waarom moeilijk doen. Eerlijke prijs en een prima site om te bestellen.

goed geregeld

Snelle afwikkeling en netjes verpakt. Dik tevreden

Fijne kleding, passen en retourneren is wat minder

Kleding is netjes en kwalitatief goed. Echter als iets niet past ben je gelijk €7 aan retourkosten kwijt voor een andere maat. Meer hulp bij het bepalen van de juiste maar online zou prettig zijn. Dat is per merk weer verschillend.

Geen opmerking.

Goede pasvorm. Fleece aan binnenzijde warm en houdt je voeten droog bij een regenbui. Een aanrader.

Snelle en top levering

Klopt volgens de site

Perfect geregeld

Zijn ondanks de drukte bij bezorging hun voor 33:59 bezorgd de volgende dag geleverd nagekomen.

Snel !

Snel en duidelijk

Jammer dat er geen maat tabel staat bij de handschoenen

Prima en snel

Plezierige en overzichtelijke website.

Mooie kleding en snelle levering

Fietsbroek is top, past perfect , goede kwaliteit

Top bedrijf goede prijs kwaliteit snelle verzending

Snel en goed doen wat ze beloven

Doen wat ze beloven

Gedacht dat het wat was

Jammer dat je online niet altijd het juiste kiest, ik neem er genoegen mee maar doe het nooit weer, daar vind ik het te duur voor.

Matig tevreden

Mijn aankoop bestaat uit een winterset. Cap, schoencaps en handschoenen. De eerste twee zijn prima aankopen. De als winter-fietshandschoenen aangeprezen niet. Ik heb de maat opgemeten volgens de tabel (M). De handschoenen zijn qua pasvorm superstrak. Vooral de vingers. Terwijl ik slanke handen heb. Anders kom ik er niet eens in. Een keer mee gefietst bij ca +1 graad. Na een minuut of 10 vielen mijn vingers er bijna af van de kou. Waarschijnlijk werd de bloed toevoer afgekneld. Ik beschouw dit deel van het setje als droevig. Ze liggen nu mooi te wezen in de kast. Groeten, Jan

uitkiezen, bestellen en afleveren verliep goed

uitkiezen, bestellen en afleveren verliep goed

Prima product & prijs, snel geleverd.

Prima product & prijs, snel geleverd. Geen ervaring met klantenservice.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Via de website fietshandschoenen uitgekozen. Onschrijving en maattabel waren kloppend. Ondanks de drukte binnen 2 dagen in huis.

Keurig en snel geleverd

Zeer positief

Snel en betrouwbaar

Snelle levering en je wordt netjes op de hoogte gehouden.

Duidelijke communicatie en snelle levering!

Een van bestelde artikelen was niet op voorraad. Dit is meteen besteld en ik kreeg een overzicht van de verwachte levertijd (1 a 2 dagen). Als ik wilde zou de rest alvast verstuurd worden en kwam het andere later na geleverd. Top service als je hwt mij vraagt!

Goede se en snelle verzending.

Ik heb goede ervaring...duidelijke info ...snelle afwerking en goed materiaal.

Goed product en snelle levering

Overschoenen gekocht voor de mountainbike ritten

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel