prima!

Geen op/aanmerkingen!! Prima service..... Alleen jammer dat DHL NIET op mijn aangegeven adres afleverde... na twee verzoekjes ( via mail ) zelfs nog geen antwoord/reactie ontvangen over hoe en waarom. Maar dat is jullie pakkie aan niet , dat ligt bij DHL.

ondanks corona, toch een super snelle levering zeer tevreden ook met de bestelde kleding

de door jullie geleverde kleding etc. etc. voldoet aan de hedendaagse normen. Klasse !!!!!!

Wat een service en perfecte kwaliteit

Santini broek en jas. Het was even zoeken naar de juiste maat voor dit Italiaans merk. Ik had XXL besteld. Nederlandse maat tussen L en XL. Had 3XL nodig. Snel geregeld, geen probleem met retourneren en kon op tijd genieten van deze perfecte fietsset. Bedankt kom zeker terug!

Prima aanbod, redelijke prijs. Ze mailen wel heel erg veel!!

Netjes en snelle levering

Ruime voorraad en snelle levering

Duidelijke website, goed op de hoogte gehouden van levering. Snelle levering en alles in een keer goed.

Razendsnelle service

Fijne en intuïtieve website, ook goed met mobiele telefoon in te navigeren. Had mijn bestelling een verbazingwekkende 8 uur later in huis, erg tevreden over alles!

Snel en vakkundig

Na een verkeerd gekocht fietsjack een nieuwe besteld Viane site. Jack in Ouderkerk terug gebracht en binnen een dag geld Al terug op de rekening. Top geregeld allemaal

Snel geleverd zelfs in deze drukke tijd, dikke pluim!

Snelle levering, mooie producten en assortiment

Ik heb hier handschoenen gekocht, maar heb deze net, dus die kan ik nog niet beoordelen. Op het eerste gezicht lijken ze me prima. Snelle levering. Duurde 2 werkdagen, maar bij PostNL erg druk. Duidelijke website en bestellen zeer makkelijk met of zonder account.

Ik heb winterkleding gekocht bij Fietskledingvoordeel. De bestelde kleding is snel geleverd, ik ben van het verloop van de bestelling goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Uiterst professioneel en een aanrader.

Prima, snel geleverd

Prima, snel geleverd

Snelle levering producten zoals omschreven

Prijs kwaliteit prima

Goede service en snelle levering.

Ik had een incomplete bestelling ontvangen. Na een telefoontje werd er direct een nieuwe bestelling verzonden. De volgende dag in huis. Super service.

Uitgebreid assortiment, goede prijzen

Uitgebreid assortiment fietskleding. Snelle levering, duidelijke communicatie tijdens bestelling (één artikel was in back order).

Duidelijk en overzichtelijk

Het pakketje was er vrij snel ondanks de omstandigheden. Maar ik hoefde me niet te legitimeren. Wat wel de mail stond.

Jammer

23 december iets besteld, 31 december zou het tussen 10:00 en 15:00 bezorgd worden, het is nu 2 january nog steeds niets. Stuur dan geen mail met de datum en tijd wanneer het bezorgd word.

Positief

Snelle levering, komen na wat afgesproken is.

Goed verzorgd en snel geleverd

Gb

Fijne handschoenen, snel geleverd!

Fijne online shop, alles goed geregeld & goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

kan niet

de juiste maat vinden is een groot probleem en ik ben nog bezig te retourneren dus dat eerst even afwachten

Prima product, goede prijs, snelle levering.

Prima produkt

Hoger Einde-Zuid 13