Heel tevreden

Easy to find the right size

I had to buy few clothing for cycling and I coul find enough info to decide what is the right size avoiding disappointment and to have to return the cloths

Goed en optijd geleverd

Prachtig winterjack

Heerlijk warm zit heerlijk , minpuntje geen rits op de zak in t achterpand

Prima kleding snelle levering

Winterkledingsetje besteld was snel binnen en paste perfect

Thermoshirt wat ik ontving was smerig

Thermo fiets handschoenen besteld en een thermo ondershirt. De handschoen waren niet direct leverbaar, daar werd ik niet voor gewaarschuwd tijdens bestellen maar pas daarna. Het thermoshirt was smerig ondanks dat het in plastic was verpakt.

snelle levering en goed produkt

heel blij met de MB-handschoenen

Het heeft even geduurd, voordat de bestelde handschoenen zijn geleverd en bezorgd, maar dat lag zeker niet aan Fietskledingvoordeel. Door de coronalockdown was het voor leveranciers moeilijk om de artikelen te leveren. Fietskledingvoordeel dacht met mij mee en bood alternatieve handschoenen aan van een ander merk, dat wel op voorraad was. Uiteindelijk besloot ik toch te wachten, omdat ik de gekozen handschoenen mooier vond. Het was een cadeautje voor mijn schoonzoon en hij is er zeer content mee. Hij heeft er even op moeten wachten, maar dat wachten was de moeite waard. De informatieverstrekking door Fietskledingvoordeel vond ik erg prettig, open en helder. Dankjewel!

Gewoon altijd goed geregeld

Alles netjes snel en goed geregeld voor een mooie prijs

Top service en zeer flexibel

Al 2x heb ik de goede service en flexibiliteit mogen ervaren bij het het bestellen van fietsjacks. De 1e keer ging super en daarom nog een 2e keer teruggekomen.

Op zich goed.

Levering ging gewoon goed. Helaas ontdekte ik een klein gaatje in het bestelde product. Hierover gemaild maar helaas nog steeds geen antwoord Met vriendelijke groet Robbert. Ps zou gewoon weer wat bestellen hier trouwens.

Goed en snel geleverd

Kwaliteits kleding voor een goede prijs

Duidelijke website, ruime keuze. Snelle levering.

Snelle levering, goede spullen,alles compleet. Alles wat je mag verwachten.

Goed.

Snelle levering. Prima fietsjas. Valt kleiner. 1 of 2 maten groter nemen.

Ruime keuze voor een goede prijs

De keuze is zeer ruim in zowel dure als goedkopere merken. Prijs is zeer schappelijk. Puntje van aandacht is nog dat ook op een smartphone de filters niet te gebruiken zijn. Op PC werkt dat prima.

voor een goede prijs vlot geleverd

voor een goede prijs vlot geleverd

Uitstekend, mooie spullen, mooie kortingen

Goede website, mooie collectie en voordelig!

Shoppen gaat gemakkelijk en ondanks de pakketten drukte snel geleverd.

heel goed

besteld de volgende dag thuis

Snelle levering. Uitstekende voortgangscontrole. Zeer betrouwbaar.

Snelle levering helaas te klein

Retourneren ook al wil je omruilen voor andere maat moet je zelf betalen . Vind ik geen service. Ik zou daarom zelf niet meer hier bestellen .

Snelle verzending en topproduct

Prima zaak. Fietsbroek besteld. Goede kwaliteit broek en supersnelle verzending!

goed geholpen

Mijn eerste ervaring met Fietskledingvoordeel.nl was tijdens de derde Corona lockdown. De bestelde kleding was binnen enkele dagen ondanks de feestdagen keurig verpakt in huis. Ook op het telefonisch contact valt niets af te dingen, ik werdt op een zeer nette manier te woord gestaan.

Alle spullen precies wat ik besteld had goede maat en waar voor je grod

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel