Alles wat ik besteld had heb ik gekregen, binnen twee dagen snel levering tegen oud en nieuw jaar. Had eigenlijk niet verwacht met zo’n drukte bij de pakketbezorgers.

Uitstekende customer care

De artikelen die ik kocht werden snel en compleet geleverd. Bij mijn order was een paar winter handschoenen waar ik niet tevreden over was. Het antwoord op mijn klacht was snel en de oplossing goed. De overige producten die ik kocht waren uitstekend.

Keurig geleverd

Levertijd was 2 tot 5 dagen. Helaas lukte dit niet. Werd wel keurig hierover geïnformeerd. Was wel tijdens de feestdagen. Uiteindelijk nog vrij snel nadien ontvangen.

Snelle zending ondanks kerstdrukte!

Goed product, precies zoals omschreven. Snelle zending ondanks de kerstdrukte.

Ook iets retour moeten sturen vanwege verkeerde maat. Ondanks kerstdrukte snel afgehandeld.

Zeer snelle levering

Zeker voor herhaling vatbaar!

Snel en voordelig!

Gemakkelijk bestelproces en snelle levering. Geen gedoe, ik zou zo weer gebruik maken van jullie service.

Duidelijke informatie en snel geleverd

Voorraadinformatie die correct is, duidelijke informatie over het bestelproces en snelle levering. Prima ervaring.

prima maat tabel voor Santini

vaak kloppen maattabellen niet goed, vooral die van Italiaanse merken, hier prima in orde, snel besteld en past perfect de eerste buitenrit van 2021 zit er op en lekker warm gebleven

De site is duidelijk en goed ingericht, alles makelijk te vinden.

Goed ingericht site waar alles makelijk te vinden is. Ook de maat gegevens bij elk product zijn zeer duidelijk en prettig bij het kiezen van de juiste maat.

snel, kwaliteit, gewoon goed

zeer snelle en correxte afhandeling van de order, gewoon goed, snel en overzichtelijk Ga zo door.

Snel geleverd.

Prima fietsmuts.

Prima, snel en efficiënt

Prima, snel en efficiënt

Snelle levering en goede prijzen

Snelle levering, niet te duur

Snelle service, zelfs in de laatste dagen van het jaar!

Ondanks dat ik laat was met bestellen is het ze toch gelukt om alles op tijd te versturen. Hierdoor kon ik onze zoon blij maken met zijn eerste fietskleding set!

Had na 2 dagen fietspak in huis.

Fijn dat het zo snel geleverd werd!

Moest alleen lange wielerbroek retour sturen om te ruilen voor een grotere maat. Kosten voor eigen rekening, dat viel tegen.

Bij bestelling plaatsen was alles in voorraad, na betaling Helaas niet

Het fietsjack valt minimaal 1 maat kleiner uit.

Kwaliteit

Kwalitatief zeer goede kleding

alles op tijd en juist geleverd

Goede servies en prima afhandeling bij ruilen van het product.

Zeer snelle omruilactie, en dat in de drukken dagen rondom kerst en oud en nieuw

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit