Redelijk maar maten kloppen niet

Handschoenen xxl besteld maar die blijken eigenlijk een medium maat te zijn Wij overwegen om ze terug te sturen

Fijne winkel

Goede service Compleet assortiment Wordt zeer snel verstuurd

Snelle en keurige levering

Een fietsbroek besteld, was binnen paar dagen geleverd. Ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer de bestelling zou worden verzonden. Echt top!

Prima service!

Hetgeen ik had besteld bleek niet meer leverbaar. Ik kreeg een voorstel voor een prima alternatief en supersnel geleverd. Helemaal goed.

En snelle service

Goede kwaliteit, pasvorm en prijs. Snelle levering zeer tevreden.

Goed en niet duur

Mooie muts en handschoenen gekocht, meteen uitgeprobeerd, voldoen aan al mijn verwachtingen

Mooie jas

Beter dan verwacht!

Zeer goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Prima service en goede producten

Prima kwaliteit kleding voor een mooie prijs. Snelle levering maar als het wat vertraagd is de juiste informatie. Oplossingen aanreiken wanneer er problemen zijn.

Super van kwaliteit en vlotte service

Het pakje werd net op tijd geleverd en ik zag een heel blij gezicht toen mijn zoon het kadootje opendeed

Alles was perfect.

Voor herhaling vatbaar.

Top, verzenden altijd afhankelijk van derden

Prima. Website was duidelijk. Wat ik gekocht had kwam snel aan (behalve het feit dat corona)

Snel op de weg. Het bezorgen duurt iets langer dankzij coronavirus en kerst. Maar ben dik tevreden.

Snelle en goede levering!

Zonder problemen bestellen en levering. Allemaal goed geregeld.

Topprodukten (merken)tegen scherpe prijs.

Craft winterhandschoenen besteld...snelle levering. Zeer nette en adequate backoffice die je keurig informeren als zending vertraging oploopt.. Hier kunnen heel wat webshops een voorbeeld aan nemen m.i.

Advies bij de bestelling en snelle vervanging van defect product.

Al bij al maar werkdagen moeten wachten ondanks de drukte rond de kerstperiode

Heb een winterjacket van castelli en dat aan zeer voordelige prijs,dus top!!

top zaak

prima en snel geleverd

Duidelijk bericht over levertijd en verzending

Artikel besteld dat niet op voorraad was, dit werd goed vermeld tijdens bestelleng en met een aparte mail over back-order. Prima!

Snelle levering en product zoals op de site. Top!

prima ervaring

Snelle levering en beschrijving klopte met wat ikg ekocht heb.

Snelle levering en ook de beste prijs!

Prima advies en persoonlijke aandacht!

Erg fijn dat er persoonlijk contact mogelijk en dat ze rekening houden met je wensen en voorkeuren. Dat merk je echt in het advies wat je krijgt, zeker ook in de winkel. Erg tevreden!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel