slechte product en slechte service

Fietsbroek besteld van Virage, weet niet wie die gaat passen, maar echt onmogelijke pasvorm. Terugsturen dus, en dan mag je zelf uitzoeken hoe en je mag zelf betalen. Zelden webshop gezien met zulke beroerde service.

Goede nieuwe kennismaking!

Goede nieuwe kennismaking met fietskleding voordeel.nl. Vertraagde levering, doordat de voorraad op was. Maar toch redelijk snel bezorgd. Gelukkig nog net voor de kerstdagen.

Prima. Ondanks drukte op tijd geleverd.

Snel geleverd in een drukke tijd, hou ik van.

Erg goed, ik zie op de site een shirt die ik graag wilde hebben, klik het aan, vul mn gegevens in en wholla de volgende dag keurig afgeleverd.

Bestelling geheel volgens verwachting afgeleverd.

Alle producten netjes bij elkaar verpakt. Fijn dat er gewacht wordt met versturen als er een product in back order staat in plaats het dan in delen te versturen. Dat scheelt weer in de footprint.

Mooie kleding van een goed merk. Snelle levering in kersttijd.

Top artikel voldoet aan de verwachtingen

Prijs kwaliteit is prima

Gewoon normaal! Goed dus!!

Zie titel

Prima service,mooie kleding

Besteld, betaald, geleverd

Primq winkel

Doen wat ze zeggen Goeie communicatie. Goeie spullen

Perfect setje voor het mountainbiken

+ warm + ziet er mooi uit + zeem is top + geluk met de maten jas s, thermoshirt m, broek l. + snelle verzending - jammer dat we er zo weinig maten nog beschikbaar waren, want ik had ook setjes gezien van xs en dan was het thermoshirt xxl.

Erg tevreden. Site werkt goed en de bestelling is ondanks de drukte op tijd geleverd.

zie boven

Goed geregeld

Product was te klein en retouren is bewerkelijk en duur.

Product voldeed niet aan de verwachting. Retourneren is eigen kosten maar ook printen pakbon. Niet klant vriendelijk.

Niet gemeld dat het product uitverkocht was nadat ik al betaald had.

Er was niet gemeld dat het product dat ik besteld en betaald had uitverkocht was. Nadat ik zelf gebeld had dat ik na 2 weken nog steeds het product niet had heb ik hetzelfde product in een andere kleur gekregen. Wel aardige klantenservice.

Zeer snelle service

Super snel geleverd!

Prima en snelle service met goed materiaal

Prima en overzichtelijke site met prima producten. Snelle levering en oplossingsgericht. Enige minpunt is de kosten die je dient te betalen {7,50} bij het retourneren van een product.

Prima artikel en snelle levering

Goed en goedkoop

Castelli Fietsshirt Lange mouwen Heren Groen Fluo - Fondo Jersey Fz Military Green Yellow Fluo, voor Kerst gegeven. Dankzij de reviews om zeker 2 maten groter te bestellen was mijn man zeer verrast en happy. Het shirt paste perfect. Snelle levering en ook nog eens goedkoop. In 1 woord: super.

keurige overzichtelijke site, duidelijk, levering volgens afspraak.

tevreden klant

top

snelle levering ondanks de feestdagen kwaliteit geleverde spullen zeer goed

Snelle en goede levering!!

Mooie lange winterbroek voor op de mtb!!!

Zeer tevreden.

Goede winkel alleen magazijn moet beter opletten

Handschoenen.besteld. Waren netjes snel geleverd. Allen in de verpakking zaten de verkeerde maat. Email gestuurd erover en wordt netjes opgelost. Alleen jammer dat het nu te laat komt als kesrtkado

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel