Gute Qualität und schnelle Lieferung

Habe schon mehrfach bestellt. Die Qualität der Produkte ist hervorragend. Die Lieferung immer sehr schnell.

Goede communicatie

Snelle levering duidelijke communicatie

Helemaal top!!

Snelle levering, en snel antwoord op mijn vragen via de mail.

Naar verwachting

Goede website, snelle levering.

Artikel kwam sneller dan verwacht. Klantenservice was ook zeer behulpzaam

Prima webshop voor fietskleding!

Heb hier een aantal keren besteld. Al mijn bestellingen had ik de volgende dag in huis. Ook is de klantenservice echt prima! Je hebt meerdere manieren om te betalen. Al met al een prima webshop die ik iedereen aan kan bevelen.

de maat klopte totaal niet

Veel te klein bestelt xxl voor maat 44/45 mijn schonmaat is 43.

Bestelling snel binnen

Bestelling wordt snel verzonden. Bij evt retouren ook altijd snel geld retour.

Service en zeer vriendelijke communicatie

Zeer goede en vriendelijke klantenservice

Ik had voor de kerst iets besteld, maar kreeg geen track en trace. Na telefonisch contact bleek er een systeemfout te zijn en mijn bestelling later geleverd te worden dan de site aangaf. Er werd meteen meegekeken naar een vervangend product die er de volgende dag en dus voor kerst bij mij was. Heel fijn contact en goed meegedacht. Echt super.

Goede site en goede service.

Al een paar keer iets besteld en ik heb het netjes binnen de bezorgtermijn in huis. Ook de website is overzichtelijk met een goede prijs/kwaliteit verhouding en er zijn regelmatig acties.

Prima,snel geleverd.

Prima,snel geleverd.

Zeer goede service

Snelle levering. Prijs/ kwaliteit verhouding prima. Telefonisch contact gehad. Probleem was gauw opgelost. Top!

Aanbevolen

Handschoenen passen goed. Snelle levering.

Prettige communicatie.

Voldeed volledig aan al mijn verwachtingen. Toppie!

Prima kwaliteit en prijsverhoging én netjes verpakt en bezorgd.

Positief

Betrouwbaar / snelle correcte levering. Eerder ook al positieve ervaringen mee.

Ruime keus, duidelijke feedback

Shirt stond in back order bij de leverancier, netjes een mail gehad met de verwachtte levertijd wat ook klopte. Daarna snelle levering!

Prima dienstverlening

Prima service en prima aanbod

Ik ben zeer tevreden over Fietskledingvoordeel.nl. Bestelde artikelen worden over het algemeen keurig op tijd bezorgd. Enige minpuntje: bij sommige artikelen is het aanbod in maten wel heel erg gering.

Ik was mijn kortingscode vergeten. Na een mailtje werd deze alsnog toegepast. Prima informatie over de vertraging van verzending en reden.

Vriendelijk en behulpzaam!

Goede ervaring in winkel en met de webshop. Artikelen worden zeer snel opgestuurd. Prijs/kwaliteit helemaal top!

Weer prima

Keurig aan gegeven dat het 2 dagen later zou arriveren. De kleding is perfect.

Snel en goed ingepakt

Hoger Einde-Zuid 13