Snelle service en prima kleding!

Rond 23u besteld voor sinterklaas en de volgende dag was de bestelling rond 13u al binnen! Prima prijs - kwaliteit ook en originele spullen.

Snel en goed geregeld

Prima winkel

Bestelling snel en goed binnen. Bevalt ook nog :).

De site is overzichtelijk. Een bestelling snel geplaatst en het pakket kwam de andere dag.

Moeizaam

Moeizaam om bestelling terug te sturen, omslachtig. En je moet er zelf voor betalen om iets terug te sturen.

Slecht retoursysteem maten kloppen niet

Eindelijk had ik gekozen nu eens een duurder kledingstuk te kopen Klopt de maat niet Ik had al 1 maar groter besteld Dus retour vanuit Spanje Dit moet gewoon met de post zonder streepjes code. Het pakje blijkt niet te zijn aangekomen..... Maar waar het wel is Echt balen

Pasmaat artikel klopt niet met beschrijving

Levering is snel en prima, maar op de site stond dat de wielrenbroek ruim viel, maar echter viel deze kleiner uit dan gebruikelijk.

Ik zat al enige tijd te wachten op een produkt wat niet voorradig was. Toen ik belde waar het bleef bleek het uitverkocht. Ze hebben me direct een alternatief aangeboden, deze was duurder maar dat hoefde ik niet te betalen. 1 dag later werd het bezorgd. Al met al een fijne en goede service dus.

Geweldige klantenservice

Snelle en klantgerichte service, goed bereikbaar, goed assortiment en bovenal vriendelijke medewerkers.

Goede service en bedrijf dat meedenkt!

Artikel was te klein, fijn dat er snel gehandeld werd en dat voor de kerst het artikel in de juiste maat onder de boom ligt.

supertevreden van

snelle levering al op de volgende dag geleverd,goede prijs kwaliteit

Heel prettig

Ondanks vertraging goed op de hoogte gehouden.

Dienstverlening was goed

Heb beide artikelen wel teruggestuurd. Shirt Molteni was te klein (mijn fout), heb een andere maat besteld. Winterset Molteni was te oranje en met mijn lichaamsbouw vrees ik een beetje voor de ritssluiting van de vest. Ik bestel wellicht nog wel iets anders. Hopelijk komt de nieuwe levering van de wielershirt Molteni voor donderdag aan want het is een Kerstgeschenk voor mijn broer.

Top service, een maatje te klein retour gestuurd en binnen een paar dagen een maat groter weer ontvangen.

Zeer snelle afhandeling en levering.

"s-avonds besteld en de andere dag in huis. Kon eerst op de site geen afleverdatum vinden, maar met zo'n snelle service is dat ook niet nodig:).

TOP

Snel geleverd, goede kwaliteit, TOP

Teleurgesteld dat de maat in de advertentie niet overeenkomt met de maat die ik zelf heb

Perfecte service voor wat betreft snelheid. De overschoenen die ik bestelde zouden voor maat 45-47 zijn. Omdat ik maat 46 heb was de keus snel gemaakt. Maar de (snel!) ontvangen overschoenen passen absoluut niet over mijn schoenen heen, zelfs nog niet tot de hak. Dat is toch teleurstellend. En vervolgens moet ik wel zelf de terugzending gaan betalen. Kost me toch weer 7 euro. Jammer geld en niet bijdragend aan tevredenheid van mij. Nodigt in elk geval niet uit tot nog eens een keer bestellen. Jammer.

super

De levering is vlot verlopen, de fietskledij voelt goed aan. 2 bestelde stukken ( broek en handschoenen ) heb ik terug gestuurd voor omruilen grotere maat. Hierop wacht ik nog op verdure opvolging. mvg

Alles mooi verpakt en snel geleverd

Alles mooi verpakt en snel geleverd

Ik wacht nog steeds op bericht over een teruggestuurde te ruime broek

Ik heb een te grote jas teruggestuurd en de juiste maat gehouden. Van de teruggestuurde jas, verwacht ik geld terug. Een veel te grote broek wil ik ruilen voor 2 maten kleiner. Hier wacht ik nu al bijna 2 weken op. Het enige wat ik hoor is deze beoordeling....

Verkeerde maat handschoenen geleverd

Door bovenstaande duurt het langer voor ik de juiste maat heb. En ik moet het pakket terugsturen op een manier die ik onhandig vind. Zelf printen en retourbedrag voorschieten. Al met al veel gedoe. Wanneer het duidelijk was dat ik het retourbedrag terug zou krijgen zou dat schelen, maar dat lees ik nergens terug.

Op zich goed, maar minder (klant)vriendelijk

Omruilen online bestelling vind ik onduidelijk/omslachtig. Dus naar de winkel, waar ik eerder was geweest. Op zich wel correct, maar gewoon niet vriendelijk geholpen. Jammer. Verder alles correct afgehandeld.

Tot nog toe prima,

Bestelling goed en snel ontvangen. Nu Kerst afwachten en dan kijken of de items werken zoals beloofd.

Correcte bestelling, haperende levering

De bestelling was naar wens, in deze drukke periode haperde de communicatie met PostNL, tot 2 maal toe werd de levering aangekondigd maar niet bezorgd... het pakje zat de daarop volgende dag in de brievenbus zonder aanmelding; alle begrip voor de latere levering, maar de aankondiging hield wel een van ons beide thuis voor het aftekenen van de levering.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel