Altijd snel verstuurd, goed ontvangen, vriendelijk als er iets mis gaat. Assortiment is breed genoeg. Ik heb hier al redelijk vaak besteld en ben zeer tevreden!

Prima, niets aan toe te voegen

Produkt was niet op voorraad, maar ik kreeg keurig een mail wanneer de verwachtte levering zou zijn. En dat klopte ook

Prima fietsjack. Snelle levering.

Heb reeds enkele artikelen bij fietskledingvoordeel.nl besteld en deze keer was er een heel snelle levering. Scherpe prijs voor een kwaliteitsproduct.

Snelle levering, prima

Helemaal goed en heel snel. Nu had ik geen haast dus persoonlijk vind ik een optie in het bestellen wel fijn om aan te geven of het snel moet of niet waardoor een bedrijf de levering wellicht beter kan optimaliseren. Door al het online bestellen rijden er wel heel veel bestelbusjes heen en weer, dat zou denk ik efficiënter en vooral ook duurzamer kunnen. Als ik als klant daarin kan bijdragen door bijv. het moment van levering aan het bedrijf te laten zou ik dat graag doen.

slecht

heb het product nog niet ontvangen, dus slechte ervaring

Vlotte behandeling en correct!

Tevreden over kwaliteit en snelle levering

Tevreden over snelle levering en kwaliteit

spoedige levering, alles in orde

super tevreden

Top levering & service

Ze waren de enige site die de Wahoo Tickr X konden leveren. Je gaat toch twijfelen of het wel klopt, origineel is en alles klopte. Dat deed het zonder meer! Snelle levering en precies wat ik zocht, heel blij mee!!

Goede ervaring

Snelle bezorging,de volgende dag al.vriendelijk personeel aan de telefoon.

Prima op de hoogte gehouden over het traject

Helaas past de gekochte kleding niet. Nadeel wat mij betreft is het niet kostenloos kunnen retourneren. Omdat je al op afstand koopt en dus niet vooraf kunt passen (in mijn geval ook te weinig info over het product) zul je vaker iets terug sturen. En dat brengt hier dus extra kosten met zich mee. Dubbele domper: het product past niet en kosten voor retourneren.

Super goede service

Duidelijke website met goede informatie en heldere foto's. En ondanks de december drukte had ik mijn pakket al de volgende dag in huis!

Heel vlotte en snelle levering

Had een winterhandschoen besteld maar had adres vergeten in te vullen heb wel direct een mail gehad en gewoon een mail terug gestuurd om 22.30 en de volgende dag had ik mijn handschoen.snelle en correcte winkel ga zeker terug bestellen.

Bestelling snel en prima afgewerkt

Bestelling snel en prima afgewerkt

Zeer meedenkend met de klant

Contact opgenomen voor advies omtrent de juiste maat. Prima voorstel gedaan, bestel nog een maat groter om goed te vergelijken. Terugsturen van het tweede artikel was geen probleem. Zeer service gericht, top!

Zeer betrouwbare service

Zeer goede berichtgeving leerproces, retour vlekkeloos

Snel en accuraat.

Snel geleverd, super geregeld.

Zeer snelle levering

Top product eigen merk 21 Virages

Zo als ik zeg super service

Winterset gekocht, jasje broek en sokken..

Indruk dat het hier gaat om goed materiaal. Nette zorgvuldige afwerking! Ervaringen langere termijn heb ik nog niet.

Super klantvriendelijk!

Mooi wieleroutfit ontvangen. Goede communicatie over levering. Eén artikel was te klein, na bellen met klantenservice heel snel een vervangend artikel gekregen. Top service!

goede website, snelle correcte levering. Zeer tevreden

Bestelling nog niet ontvangen

Vlgs Post NL is de bestelling nog niet bij hen

Bestelling supersnel in huis!

Gewoon goed geregeld! op site staat 2 tot 3 werkdagen, klopt als een bus zelfs met top drukte rond Black Friday en Sinterklaas!!!

Goed! Snelle levering, zoals het aangegeven wordt.

Goede snelle levering, precies zoals aangegeven.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel