Prima winkel en service

Ik ben zowel in de winkel als webwinkel geweest en beiden scoren goed wat mij betreft. Voordeel is dat de fysieke winkel ook op zondag open is en je tijdens een fietstochtje even langs kan rijden. Pluspunt: je mag je fiets binnen zetten! Assortiment is best ruim, jammer alleen dat ze niet alle maten op voorraad hebben anders was ik er geslaagd. Enig minpuntje misschien tegenover "grotere" webwinkels met fietskleding is misschien dat het retoursturen niet gratis is. Maar daarvoor maakte ik juist een ritje naar de fysieke winkel, plus is dat ik daardoor weer eens een nieuw leuk ritje gemaakt heb.

Stalkgedrag

Artikel had een snelle levering. Echter wordt ik via mail meerdere malen gevraagd een beoordeling te geven over een product dat nog niet gebruikt is. (Zit nog in de verpakking) Een keer vragen is voldoende.

Goeie club

Ik had recht op een korting maar moest daarvoor wel een code invullen, dat had ik verzuimd. 1 mailtje gestuurd en direct werd de korting mij alsnog gegeven. Snelle levering, prima. Als ze de keuze nog wat groter zouden kunnen maken had ik nog meer gekocht, dat is wat mij betreft het enige verbeterpuntje.

goed snel afgelevertge

Snelle levering .precies zoals de omschrijving.

Lang op zoek geweest naar deze broek met lange ritsen. Uitstekende kwaliteit!

Slecht, maten te klein en kleding te dun en voor retourzending was ik 7,25 euro kwijt.

Hoewel ik normaal maat XL heb, heb ik van de Rogelli-kleding XXL maten besteld. Dit nav het passen van een winterjack van een fietskameraad die ook een Rogellishirt had besteld. De XXL die ik kreeg toegezonden bleek te klein en was bovendien een dun zomersjack ipv winterjack. Dat gold ook voor de wielerbroek en het zogeheten gratis ondershirt heb ik maar niet meer gepast. Ik heb het pakket teruggestuurd en moest daar 7,25 euro voor betalen. Aan de bestelling bij Fietsvoordeel.nl ben ik dus geld kwijt geraakt, heb er niets voor gekregen en dat ervaar ik als zeer teleurstellend. Ik zal dan ook niemand adviseren een een bestelling bij jullie te doen. Integendeel.

Bijzonder vriendelijk geholpen.

Vandaag telefonisch contact gehad met Simone, ik heb fietskleding besteld echter het fietsjack is aan de kleine kant. Simone heeft gezocht op de site en stuurt me een ander fietsjack in een andere maat. Ik heb bijzonder goed geholpen door medewerkster Simone. Bedankt hiervoor. Groet, René

De retourprocedure was wat ingewikkeld en formulier zat 1e keer niet bij email.

De retourprocedure was wat ingewikkeld en formulier zat 1e keer niet bij email.

Top goeie service!

Product in goede orde ontvangen. En omdat ik wat te haastig was met op de bestelknop rammen korting misgelopen. Deze met terugwerkende kracht mogen ontvangen. Erg vriendelijk!

snelle verzending

Gewenste resultaat

Mooie fietskleding en snel gelverd.

Ben erg tevreden over de kwaliteit en maatvoering van de fietskleding. ga er vaker bestellen. Groet Daan

Goed en snel

Goed producten en bezorgd

Duur voor iets terug te sturen

Ik had de verkeerde overschoenen besteld,en heb ze vandaag terug gedaan op het postkantoor voor terug te sturen en dat kost mij 16 € Vond ik wel redelijk veel. Ik ga mij morgen wel de juiste bestellen. Mvg Tim

Goede service, en duidelijk.

Goede informatie over maatvoering. Je weet wanneer je pakket onderweg is.

Uitstrkrnd

Niets op aan te merken. Goede communicatie

Goed spul.

Snel bezorgt, juiste producten!

Goed en snel

Goed en goedkoop

Snelle en goede levering

Paste precies

Snelle bezorging duidelijke site

Snelle levering van produkt

Voor een scherpe prijs mooie spullen gekregen en vlot geleverd!

Prima webshop, scherp geprijsd en tevens snel geleverd. Kortom ik ben blij!

goede prijs kwaliteits verhouding en snelle levering

goede kwaliteit kleding zit goed en super snelle levering

Goed op de hoogte gehouden en netjes op tijd geleverd. Prima spullen voor een goede prijs.

Het bestelde voldoed geheel aan de verwachtingen

Snelle levering. Goede kwaliteit / prijs verhouding. Geheel naar tevredenheid.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel