GEWELDIGE SERVICE !!

Wij hadden als kerstkado fietskleding besteld. Maar ja, moet natuurlijk toch even gepast worden. Helaas, jasje te klein. En ook nog maar beperkt verkrijgbaar. Er werd er direct een in de juiste maat apart gelegd. 10 minuten later werd ik ook nog eens teruggebeld. Ik stuur hem vandaag per post naar u toe. Wij hebben de te kleine maat direct teruggestuurd. COMPLIMENTEN voor de perfecte service !

Mijn ervaring met fietskledingvoordeel is helemaal top.

Snelle levering en bij telefonisch contact vriendelijk geholpen.

alleen de levertijd was lang

Bestelling plaatsen eenvoudig/makkelijk Betaalmethode goed. Helaas vindt ik het retourneren van artikelen niet meer van deze tijd ik moet zelf de kosten dragen . Voorbeeld ik heb overschoenen besteld zelf al rekening gehouden met de maat (42 is mijn schoenmaat besteld heb ik 43tot 46 ) lijkt mij ruim voldoende helaas was het niet zo veel en veel te klein terug gestuurd en volgende optie 46tot 50 past net dus als het ook niet gepast had weer retourneren en zelf de kosten dragen vindt het niet klantvriendelijk . Raad deze winkel daarom ook niet aan.

Het plaatsen van de bestelling was vrij simpel. De service vanaf dat moment was subliem. We wieden van elke stap op de hoogte gehouden en de levering was op de afgesproken dag! Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Alles precies zoals gewenst

Concurrerend aanbod, goede informatie. Levering binnen genoemde termijn. Product voldoet prima.

Zeer snelle levering

Maat was niet goed,retour,volgende dag al weer de nieuwe maat in huis.Perfect

Goede spullen en perfecte en snelle service

Fietsbroeken die ik besteld had waren te klein. Op donderdag teruggestuurd en op zaterdag al weer nieuwe ontvangen. Top.

Artikel was niet op voorraad, toch snel geleverd

Het artikel wat we besteld hadden stond in backorder, maar de bestelling werd alsnog snel geleverd

Ruime keuze, duidelijke website, scherpe prijzen en goede service!

Ik ben tevreden over de webwinkel Fietskledingvoordeel. Bestellen gaat eenvoudig, duidelijk in beeld welke maten er nog beschikbaar zijn, prijzen zijn competatief en tot slot: ze doen wat ze beloven. De volgende dag leveren. Er is een andere fietsartikelen webwinkel waar ik nu al een week op een T&T en de levering aan het wachten ben. De betaling is al gedaan maar geen reactie van de webwinkel over wanneer ik het kan verwachten. Fietskledingvoordeel heeft zich goed onderscheiden!

Goede site met snelle levering

Goede site met veel keus. Maattabellen mogen duidelijker

Prima ervaring

Alles snel geleverd bij mijn Neefje voor z’n verjaardag. Makkelijk zo met Corona als je zelf in het buitenland vastzit. Maat was ook goed.

Top in orde

Altijd - indien het artikel voorradig is - binnen 24 uur geleverd.

Bestelling is vlot binnen. Ik vond het wel lastig om de juiste maat te bepalen. Het door ons bestelde fietsjasje valt wat kort net als de mouwen.

prima, keurig op tijd geleverd

prima in orde, goede product snel thuis ontvangen

Helemaal prima

Wat ik besteld had was niet op voorraad. Ik werd keurig en snel op de hoogte gehouden over wanneer het product er weer was en wanneer het naar mij verzonden zou worden.

Heel fijn dat jullie zo'n uitgebreide omschrijving hebben van de fietskleding. Echt super goed. Jammer dat er alleen niet zo veel meer op voorraad was in de categorie lange fietsbroeken.

wacht nog op mijn bestelling

Nadat ik een bestelling had gedaan, snelle levering, heb ik deze terug gestuurd met het verzoek om een maat groter. Tot nu toe niets gehoord. Dus afwachten wanneer de bestelling komt. Worden meer sterren als de bestelling definitief en bevredigend is afgerond. Of wel nieuwe maat of geld terug.

Super snelle levering.

Tot nu toe goede service.

Mooie prijs/kwaliteit

Goede fietsbroek gunstig geprijsd

Prima winkel

Bestelling geplaatst waarbij ik 1 product te klein had besteld, zonder enige moeite retour gestuurd en het 1 maat grotere artikel snel ontvangen.

Goed en snel

Artikel prijs/kwaliteit uitstekend

Bestelling/levering compleet

Oh ik ben zeer tevreden met mijn fietssalopet! Kan je er mij nog zo eentje bezorgen aub ik heb de gegevens niet meer! Dank u

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel