Vlot. Adequaat.

Tot nu toe al mijn bestellingen naar wens.

Mijn bestellingen hebben een weekje langer geduurd, omdat niet alles op voorraad was. Kan gebeuren in deze tijd.Was voor mij geen punt.

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Klein foutje in de levering maar dat was zeer netjes opgelost en er werd gelukkig ook gekeken naar de creatieve oplossing.

Goede en snelle levering. Kwalitatief goed product.

Positief over zowel product als levering.

Opsturen super geregeld alleen omruilen voor groteremaat duurt erg lang

ik zit al bijna een week te wachten op een grotere maat

super

ruime keuze, goede info ook als de levering iets langer duurt

Goede producten, jammer dat de verzendkosten voor retour niet worden vergoed

De producten zijn goed van kwaliteit, Alleen jammer dat als een maat niet helemaal correct is je wel de verzendkosten voor de retour moet betalen

De maten is altijd wat gokken. Jammer dat sls je iets wilt ruilen je zelf de retourzendkosten moet betalen.

Heb hier een fantastische service gehad. Pakket was zoekgeraakt. Er werd direkt een nieuw produkt geleverd, zonder het onderzoek af te wachten. Snelle reakties op gestuurde e-mails. Rogier, diep onder de indruk van je klantenservice. Bedankt

Niks mis mee

Klantvriendelijk

Mooie spullen. Nette levering. Vlotte afhandeling van eventueel retour

Goede nieuwe fietskleding en snel ontvangen.

Vlotte levering van fietsbroek, winterjas en thermo shirt. Zit eindelijk lekker ingepakt op de fiets.

De levering duurde wat lang maar hier is netjes over gecommuniceerd. Snelle reactie van de klantenservice. Zeer tevreden.

Mooie fietskleding

Mooie site en overzichtelijk met goede informatie. Fietskleding voor een mooie prijs en voor amateur tot professional.

Prima service en prijs

Snelle levering, ruilen voor andere maat kon in de winkel. Vriendelijke medewerkers.

Goede en snelle service!

Snel geleverd en goede kwaliteit. Ga zo door!!!!

Super snelle levering

Eerste bestelling gedaan en supersnelle levering. Toppie

Slecht

Slecht product en daarna slechte communicatie

Alles netjes ontvangen alleen het winterjack is wel erg dun broek zit wel erg lekker

Snelle levering ,goede prijs

Goede en snelle service

Goed snel en niet duur

Makkelijke en duidelijke sit. Goede kwaliteid en niet duur. Leuke aanbiedingen. Snelle levering ook in België

Mooi product. Erg snelle levering op de dag na bestelling.

Super snelle levering

Super snelle levering, ondanks dat de betaling door een fout aan mijn kant niet in een keer lukte, toch nog volgende dag geleverd. Ook snel antwoord op mijn e-mails gehad.

Lekker spul

Prima. Goed materiaal. Snelle levering!

Al verschillende keren iets besteld. Altijd goed!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel