Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Prima producten

Netjes een berichtje dat er iets vertraging was. Uiteindelijk toch snel geleverd. Prima zo

Goeie spullen. Snel geleverd. Retour was ook geen probleem.

Goede website, makkelijk bestellen (wat er nog aan maat beschikbaar is dan) en snelle levering.

Goede omschrijving en snelle levering

Voldoet volledig aan de verwachting!

Snelle levering veel keus

Vriendelijke en goede service

Ik had een winterkledingset besteld, maar ik kwam na de bestelling er achter dat het de verkeerde was. Gebeld en zeer vriendelijke en deskundig geholpen om mijn bestelling nog aan te passen, top geregeld allemaal. Daarnaast prima kwaliteit van de kleding, ik kan het iedereen aanraden.

Ben er heel blij mee..

Snelle levering kon niet beter

alles snel en goed ontvangen

2 dagen voor een fietstocht nog verwarmende kleding moeten kopen, btje stress of het op tijd zou zijn. De volgende dag alles al binnen!

Goed product en snel in huis

Ok

Snelle verzending. Mooie kleding

Goed en duidelijk

duidelijke website en snelle levering. Goede kwaliteit van het product.

Super goed!!

Fijne ervaring

Mooie site juiste info, betaalbare sets

HEEL TEVREDEN

Was de eerste keer dat ik bij jullie iets aankocht, maar ben HEEL tevreden ga zeker aan mijn vrienden jullie aanbevelen.

Spullen waren er op tijd en waren van goede kwaliteit.

Prima service en goed advies!

Mijn bestelling had ik snel in huis. Helaas twijfelde ik aan de juiste maat. In de winkel kon ik mijn bestelling eenvoudig retor brengen en kreeg ik een juist advies over mn aanschaf. Snel en vakkundig geholpen!

top en supersnel

gewoon supersnel geleverd, goed verpakt, volgende keer weer hier bestellen? zeker wel

Niets op aan te merken.

Kleding was snel binnen en bleek van goede kwaliteit. Ik was vergeten de kortingscode te gebruiken. Na een mailtje per omgaande antwoord dat de korting was overgemaakt naar mijn creditcard. Reden om nog eens terug te komen.

Goeie levering en nette kleding

Goeie levering en nette kleding

Snelle levering en omruilen van een product kan zonder problemen

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel