prima goed ver bezig

Op zich prima

Levering een dag later als aangegeven

goede snelle levering

Goede producten voor een scherpe prijs.

Snel, en niet goed ruilen of snel geld terug

Prima en snelle levering en snel met geld terug of ruilen.

Je krijgt wat je verwacht

Eenvoudig bestellen, betalen en thuisbezorgd kijken, niet meer en niet minder. Gelukkig paste alles en hoefde dus niet geruild te worden.

Goede service en snelle afhandeling

Ondanks dat mijn bestelling niet goed was qua maat, werd mijn retour snel afgehandeld en het geld direct teruggestort. Erg netjes

Beetje raar hoe de bestelling liep

Oké zo ging het ik bestelde 3 dingen Schoenplaatjes en 2paar handschoenen ( 2.soorten ) Direct de volgende jaar een bericht dat castelli niet op.voorrrad was en het 2a3dagen duurd Daarna hoor ik zo.n 10 dagen niks en ga zelf.maar bellen Dan willen jullie de order delen en alvast 2 dingen sturen die nu op voorraad zijn En de volgende dag krijg ik in 1 keer alles binnen Beetje raar dus vandaar dat ik niet zo blij was met de gang van zaken

Goede levering

Top op tijd en duidelijk

Goed hoor

vlot en correct

Vlotte en correcte service , een aanrader.

Goede en snelle service en telefonisch goed bereikbaar

Kledingset werd snel geleverd. Kwaliteit van het geleverde voldoet aan de verwachting. Ook erg prettig dat ze ook per telefoon goed bereikbaar zijn.

Prima shirt, snelle service

Voor de koudere tijd van het jaar zocht ik een goed en niet te duur fietsshirt. Ondanks mijn grore maat heeft het de juiste pasvorm. De levering verliep zeer snel!

Snelle service en klantvriendelijk

Werd vriendelijk te woord gestaan door een dame van de klantenservice. Het artikel (laatste op voorraad) werd zelfs eerder bezorgd dan aangegeven

Goed geregeld

Heb 1 product terug gestuurd is allemaal netjes verwerkt

prima levering

2 paar sokken en een shirt besteld. Goede kwaliteit en de maten kloppen. Dat is met wielerkleding toch vaak de vraag.

Kwalitatieve spullen en uitermate goede service

Diverse winterartikelen gekocht. Kleding van goede kwaliteit. Een klacht razendsnel en zeer keurig opgelost. Compliment!

Makkelijk duidelijk en snel besteld en gekregen. Duidelijke website

Zou er vaker bestellen

Gewoon goed, zoals het hoort.

Gewoon goed zo als het hoort.

Kan niet beter

Netjes afgehandeld snel ontvangen

De producten zijn van goede kwaliteit. Snelle levering een prima service

Goed en snel

Zie boven.

gewoon goed

gewoon goed

Fietskleding valt klein

Prima zou echter het wel prettig vinden als de retourvracht ook direct wordt geregeld

Top Service!!

Vrijdag de verkeerde maat teruggestuurd en dinsdag alweer binnen top!!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel