Goede snelle service

Goed. Goede kwaliteit ook.

keurige levering

Prima keuzes op de website en voor een goede prijs. Keurig geleverd zoals afgesproken. Zeer tevreden.

Snelle en correcte levering! Top!

Snelle en correcte levering! Top!

Mooie jas

Fietsjas voor de wintermaanden besteld Uit eerdere recenties gelezen dat 1 maat groter bestellen beter was en dat klopte normaal heb ik 2xl nu 3xl zit perfect!

Bestellen en een snelle levering! Duidelijke communicatie!

Scherpe prijzen

Plus : Goede website. Scherpe prijzen. Min : Levering aan België gaat niet zo snel (gemiddeld een week wachttijd). Retourneren kost al gauw zo'n 9 euro.

Uitstekend!

Super service en snelle respons!

Goede klantenservice

Goede klantenservice

Mooi assortiment, goede prijs en snelle levering

Groot aanbod en snel geleverd

Super, doen wat ze beloven en vlot

Super, doen wat ze beloven en vlot. Ook de afhandeling van retour of ruilen werkt prima. En goed dat de consument de retourkosten moet betalen.

Goed en snel

Prima snelle levering en de broek was goed.

Kan niet beter

Snelle levering, netjes verpakt.

Soepel en snel

De site is overzichtelijk, en de bestelling is op tijd conform opgave binnen. Ervaring is dat ze goed meedenken, en zich aan de afspraken houden. Fijne webwinkel met goede acties en kwaliteit.

Goed leesbare en betrouwbare informatie op de website, leveranties verlopen over het algemeen zoals beloofd, prima snelle ruilservice.

Ook voor de beginners; uitstekend advies en de leveringen zijn snel!

Ervaringen worden gedeeld en advies is altijd mogelijk. Is het niet op voorraad dan wordt dit meer dan schappelijk opgelost. Goede basis waar trouwe klanten me wint. Gewoon zo doorgaan.

Alles ging goed totdat DHL het pakketje kreeg

De aflevering van het pakketje door DHL was zwaar teleurstellend. En dan heb ik het nog niet over het feit dat het pakketje 2 dagen later is afgeleverd maar vooral de onduidelijkheid daarover.

Snelle levering en wat je krijgt komt precies overeen met de omschrijving en foto's op de site.

Nu 1x met de sokken gefietst en voelen prettig en warm aan. Nog wel koude tenen bij een graad of 12 dus echt geschikt voor koude omstandigheden zijn de sokken niet.

Top kwaliteit en snelle en optimale service

Snelle levering binnen de termijn

Prima webshop. Duidelijke omschrijvingen van de producten. De website doet zijn naam ook eer aan. Vaak is een product hier net even voordeliger. Mooie producten van de juiste merken. Eigen merk 21 virages is wat betreft prijs/kwaliteit niet te overtreffen. Vaak leuke voordeelacties en/of voordeel codes. Dat maakt dat ik een product toch eerder hier bestel dan bij een concurrerende webshop. Prijs speelt daarbij zeker een rol voor mij. Volgens mij hanteren ze wel een op is op voorraad. Soms grijp je daardoor net naast de juiste maat.

Prima artikelen voor een prima prijs en snel geleverd.

Doen wat ze beloven (en soms zelfs meer dan dat!!!)

Flexibel, snel, goed & vriendelijk. Ik voel me hier echt als gewaardeerde klant behandeld. Op mijn vraag via mail werd snel & adequaat gereageerd. Levering van de gekochte kleding was binnen 2 dagen. Prima dus!!!

Snelle levering. Goede kwaliteit

Bespreking binnen dag thuis. Alles prijs in orde. Kwaliteit van spullen druk in orde zeker afgezet tegen de goede deal. Zeer tevreden

Goede prijs, snelle kevering

Super; aanbeveling