Op tijd er n precies zoals besteld

Prima producten, snel geleverd

Heldere site en snelle levering. Mooie producten voor een scherpe prijs. Nadat je een retour hebt verstuurd krijg je ook vlot je geld terug. Enige minpuntje is dat je bij een retour zelf de verzendkosten betaald.

Zeer snelle levering, komen afspraken na.

Rogelli fiets winterjack en broek besteld. Mooi spul. Valt wel wat klein uit. Heb normaal L, nu XL besteld. Was prima.

Goede levering & snel, verwachting product oke.

Mooie set gekocht waarvan de maten kloppen zoals aangegeven. Duidelijk en snel antwoord op mijn vragen. Kortom een adres om te onthouden!!

Alles prima

Mooie set van Rogelli gekocht en paste perfect, maten zijn zoals ze zijn aangegeven. Volgende keer weer!

Super geholpen

Na 1 belletje mijn bestelling gereserveerd.

prima online shop.

Ik heb 2 verschillende set's MTB kleding gekocht om te passen. 1 set gehouden en 1 set retour gestuurd. alles verder goed afgehandeld. "achteraf betalen" via Klarna werkt ook prima

Mijn bestelling gedaa. Na twee dagen thuis geleverd en alles ok super,doe zo voort zou ik zeggen. 0

Perfect geregeld

koop zeker volgende keer

Mooie broek snelle levering en goeie prijs

Mooie broek snelle levering en goeie prijs

Ruim assortiment, snel geleverd

Veel keuze en goede kwaliteit voor een prima prijs. Ook nog snel geleverd, dus een absolute aanrader!

Goed advies, snelle levering. Alles top

Snelle levering en kleding zit goed

TOP

Had gezocht naar wielerkleding voor de winter en had fietskledingvoordeel.nl gevonden. Ik woon in Den Haag en ben in de winkel gaan kijken. Vriendelijke verkoper liet me gelijk diverse jacks en broeken passen. Ik merkte op dat er op de website aanbiedingen waren voor de 21 Virages wintersets die ik net gepast had, die ik niet in de winkel kon krijgen (combivoordeel, gratis zweetshirt). Verkoper attendeerde me er toen op dat er ook nog een kortingsactie liep via de webshop. Die avond besteld en de volgende ochtend geleverd, zoals op de site beloofd (maar niet altijd waargemaakt bij de concurrentie). Prima kwaliteit kleding, fietst lekker en heerlijk warm. Windstopper in je jack en broek is je van het. Helemaal top.

eerste aankoop verliep goed

aankoop wielershirt Sportful Monocrom in een kleur (dry green) die bijna nergens meer te vinden was. Ben er blij mee.

biedt goede service en schept reële verwachtingen t.a.v. levering

zie hierboven

Snelle levering, mooie producten

Zeer snelle levering. Fietsbroeken zitten heerlijk!

Snelle levering tegen mooie prijs

Duidelijke website met mooie artikelen en snelle levering.

Snelle levering - goed materiaal

Snelle levering, goed materiaal, retourneren gaat ook vlot

Goede kwaliteit en snelle service

Een aanrader

Goede overzichtelijke website waar je de artikelen goed kan vinden.

De webshop heeft een groot assortiment waar je de artikelen die je zoekt middels een goede zoekfunctie snel kan vinden. After service en levering ook prima. Ik moest één artikel retourneren en dat liep ook uitstekend. Er is ook een prima fysieke winkel in Ouderkerk, waar je goed wordt geholpen.

Zeer snelle levering

Goede producten van prima kwaliteit voor een juiste prijs

Snel geleverd goede prijs en prima producten

Snel geleverd goede prijs en prima producten

Ik was vergeten de kortingscode in te vullen, maar nadat ik dit per email had gevraagd heb ik de korting alsnog ontvangen. De levering was snel en goed.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel