Snelle levering, geen gedoe.

veel keuze in div merken echt top

Heldere communicatie en mogelijkheden

Niet alle producten waren tegelijk leverbaar. Er werd gevraagd of ik de al wel leverbare producten al eerder wilde ontvangen of alles in een keer.

vlotte communicatie

vlotte communicatie omdat een item niet direct geleverd kon worden (naar hun idee) wij vonden het niet erg dat het niet per direct geleverd worden prima prijs voor prima prijs

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

snelle levering,duidelijke maatvoering

Duidelijke website,goede snelle levering.

Super tevreden!

Ik heb mijn Dames fietsbroek met zeem er voor de winter besteld en ben erg tevreden, de broek zit prima en de levertijd was ook snel, kortom gezegd : Ik ben een tevreden klant!

Goede pasvorm en snelle aflevering!

Ik heb het 's middags besteld en binnen 24 uur had ik het shirt thuis. Goede kwaliteit

ze hebben me verrast met de duidelijke mails. Eerst was het product niet leverbaar en kreeg ik direct een duidelijke mail met verwachte leverdatum. Het product werd zelfs eerder geleverd dan verwacht.

voor de eerste keer besteld. Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmorgem geleverd.

Kwaliteit en snelle levering

Nadat ik bestels gad werd het snel geleverd. Kealiteit en prijs prima

Doen wat ze beloven

Betrouwbaar bedrijf dat levert wat ze beloven. Jammer dat je voor retourzendingen moet betalen.

Duidelijke website, prima info

Goede beschrijving van de artikelen, duidelijke afbeeldingen & fijne filters om je zoektocht te verfijnen, vandaag besteld morgen geleverd, helemaal top.

Doen waar ze voor staan dag van te voren bestelt dag erna geleverd Top

snelle levering en goede communicatie

Bestelling goed en snel geleverd. Er was een product in backorder geplaatst en werd hier netjes over geïnformeerd en kon de voortgang volgen. Ook dit item binnen 2 dagen ontvangen. Fietskledingvoordeel.nl heeft er een vaste klant bij. Gr. Paul

Goede en snelle service.

Kleding snel binnengekomen. Maat verkeerd en werd goed geholpen om de goede te krijgen, die ook weer snel is ontvangen.

Goede communicatie, goed product.

Er was wat vertraging bij de levering maar dit werd direct gecommuniceerd, erg prettig. Het product bevalt ook erg goed en past goed.

Eerste keer besteld en positief verrast over de service!

Bij de bestelling bleek dat een product niet meer leverbaar was, men vroeg dit na en wijzigde probleemloos de bestelling. Voor het ongemak deed men er ook nog een extra product bij! Echt een hele leuke en positieve verrassing!

Voldoende keus voor goede prijs

Er is voldoende keus voor een goede prijs

Prima en betrouwbare service

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Betrouwbaar en snelle levering!!

Dik compliment voor de service, zelfs achteraf wordt de korting netjes terug gestort.

goed en op tijd geleverd

de bestelling werd als brievenbus pakketje geleverd, maar een shirt door de brievenbus stoppen lukte de postbode niet. gelukkig was ik nog thuis en kon nog op tijd voorkomen dat er schade ontstond. shirt in een plastic enveloppe lijkt mij geen goed idee als brievenbus pakketje

Correcte afhandeling

Correcte afhandeling, niks negatiefs te melden.

Duidelijk communicatie over de bestelling

Goed assortiment, snelle levering en ruilproces prima

Ik vond het fijn zoeken, vond wat ik wilde en de bestelling kwam snel. Helaas verkeerde maat bestelt en retourneren fluitje van een cent en weer snelle levering.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel