Bedrog

Ik heb een Rogelli Deluxe fietsbroek gekocht volgens de specificaties zoals afgebeeld op de webpagina, echter ik ontvang een Basic Rogelli. Aangegeven middels foto's dat het ontvangen product niet overeenkomt met het bestelde, zoals Basic zeem medium distance (3 uur), Deluxe heeft een approx. van 5 uur, merknaam zichtbaar in siliconenband bij Deluxe en Basic geen merknaam aanwezig, kleur zeem deluxe roze, Basic blauw. Label in de broek komt niet overeen.Dit allemaal gemeld en ik krijg vervolgens de opmerking: "Het is gewoon dezelfde fietsbroek hoor. Hier heb je een antwoordnummer en stuur het dan maar retour". De aangeboden producten op de webpagina zijn misleidend. M.a.w. kijk goed uit wat je koopt en wat je daadwerkelijk ontvangt!! Voor mij in ieder geval geen Fietskledingvoordeel.nl meer.

Was goed verzorgd en heldere communicatie over de voortgang

Goede prijzen en snelle levering

Overzichtelijke site, en veel op voorraad, bij andere zaken wel anders... Levering was ook met 2 dagen binnen dus top.

Niets aan af te dingen

Ik heb 2 dingetjes besteld en die kwamen binnen een week aan. Dat is precies wat ik verwachte.

Ruime keus voor een mooie prijs

Een positieve eerste ervaring met fietskledingvoordeel.nl. Het zou perfect zijn als ze de levering door postNL zouden laten verzorgen. Met DHL weet je nooit wanneer je pakje komt...

Levering was goed

Prima ervaring

Betrouwbaar

Bodywarmer met met windstopper gekocht. Communicatie was goed. Kreeg een tracc and trace code zodat ik de levering kon volgen. Product werd op vermelde datum en tijdstip geleverd

Toch nog gevonden!

Was opzoek naar een reddertje in nood; een minitool. Gevonden wat ik zocht: Pro minitool 22 functies. Klein en handig.

Alles zoals beloofd

Alles wat ik bestelde had ik de volgende dag in huis. Shirt en broek mooie kwaliteit. Prijs-kwaliteitberhouding klopt.

Zeer snelle verzending, prima producten

De volgende keer weer!

goede kwaliteit

Ik zou hier zo weer bestellen! De levering was snel, het product was precies zoals ik had verwacht en ik vind het altijd fijn als ik achteraf (via Klarna) kan betalen. Goede service!

Snelle levering en een prima service

Snelle levering en een prima service .kleding is van goede kwaliteit en heeft een goede pasvorm

Nette prijs, keurig geleverd

Nette prijs, keurig geleverd

prima kwaliteit en snelle levering

Geleverd zoals gevraagd en verwacht. Keurig op tijd en van een prima kwaliteit. Producten zoals omschreven is ook juist.

Top service. Voor een onverhoeds niet leverbaar shirt, kosteloos een duurder alternatief geleverd.

Door verkeerde info van leverancier was het bestelde shirt, die nog wel op site stond, niet meer leverbaar. Het bestelde duurder alternatief, werd kosteloos geleverd.

Perfect product, vlotte levering, scherpe prijs

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, je krijgt wat je verwacht.

Fijne fietsbroeken besteld, snel geleverd zodat ik het de volgende dag al aan kon. Super!

Snelle en keurige levering

Snelle levering product en is precies zoals omsxhreven.

Prima web site met mooie aanbiedingen. Snelle levering!

prima site / prima levering alles top

Diverse wielersets besteld, prima kwaliteit / prijs oké, levering betrouwbaar. Zo hoort het te zijn.

Mooi product voor nog mooiere prijs!

Een nieuwe fietsbril gekocht met verwisselbare glazen. Origineel ruim €50, nu nog geen €20. Snel verstuurd, binnen twee dagen in huis. Top bril!

zeer snelle levering

snelle verzending en goed assortiment

Goede service, makkelijke site

top