Snelle levering en goede communicatie

Op de website zie je meteen wat de levertijd is, super fijn. Vaak kan het al de volgende dag geleverd worden, soms duurt het een paar dagen. Alles wordt duidelijk gecommuniceerd, dus je weet precies waar je aan toe bent, erg prettig.

top service

Pakketje door DHL niet afgeleverd. na telefonisch overleg de volgende dag een andere broek opgestuurd door Fietskledingvoordeel.nl

Kwaliteit, levertijd en prijs uitstekend

Het is de 1e keer dat ik hier iets heb besteld. Ik ben blij met de keuze, de prijs, de kwaliteit en levertijd. Het zal vast niet de laatste keer zijn geweest.

Als je het hier niet vindt, vind je het nergens !

Snel, correct, kwaliteit

Kopen en service zoals het moet!

Heb zowel via internet gekocht alsmede in de fysieke winkel in Oudekerk a/d Amstel. Via internet top en vlot, in de winkel mede door de fietshype die nu aan de gang is niet alle kleding te verkrijgen maar wel geslaagd uiteindelijk! Super goede medewerkers aldaar dus een aanrader!

Aanrader

Snel en correct.

vlot bestellen en goede afhandeling

Overzichtelijke website, goede omschrijvingen van de producten, makkelijk bestellen en retour zenden (daarbij correcte en vlotte afhandeling).

Duidelijke website en snelle levering

Voor de eerste keer op deze site een broek gekocht. De volgende dag al in huis. De dag erna een jas besteld en ook deze de volgende dag al in huis. Duidelijke website met een ruim aanbod. Hier bestel ik een volgende keer weer.

Twee keer een bestelling geplaatst, levertijd is lang, een product stuk, verpakking goed.

Twee zendingen van jullie gehad, levertijd lang, verzending goed verpakking oké.

De eerste, maar zeker niet de laatste keer!

Voor de eerste keer een fietsbroek besteld bij Fietskledingvoordeel. De informatie op de website is uitgebreid en duidelijk en de bestelprocedure is gebruiksvriendelijk. De prijs is redelijk. De levering van het bestelde product was reeds de volgende dag. Kortom: de volgende keer ga ik weer bestellen bij Fietskledingvoordeel.

Snel geleverd en mooie fietskleding

Het is lekker snel geleverd, wat goed uitkwam vanwege het warme weer, ik had het snel nodig. Het fiets shirt ziet er mooi uit en past ook perfect.

Goede, betaalbare kleding met uitstekende service

Kleding besteld van 21virages, prima spul tegen een zeer gunstige prijs. Ik had een kortingscode op de home pagina over het hoofd gezien nadat ik al besteld had, maar na een mailtje is dat alsnog verrekend. Prima service dus!

Top Service

Snelle levering; binnenbroek zat er niet bij; een mailtje en dezelfde dag nog verstuurd! Dat is top service!

Goede communicatie en snelle service

Wij hebben fietskleding cadeau gegeven. Er waren een paar kleding stukken die niet paste en zonder problemen en snel kon dit worden omgeruild. Ook kon het afleveradres zonder moeite aangepast worden. De tweede keer paste er nog iets niet. Helaas was de juiste maat niet meer aanwezig, maar er werd gebeld voor een alternatief. Ik kan niet anders zeggen dat wij erg tevreden zijn!

Fijne produkten en goede service

De producten bevallen erg goed. De klantenservice werkt heel snel en vriendelijk.

Duidelijke website, groot aanbod

Duidelijke website, goed aanbod en snelle levering. Het volgen van je product gaat ook zoals het moet. Prima.

Goede persoonlijke service gehad van Rogier

Na een onduidelijkheid over de maat van een shirt, keurig geholpen door Rogier. Vervolgens hele set besteld.

Zeer goed en betaalbaar. Vaak korting.

snelle levering , duidelijke site

zie boven

Prima ervaring

Zowel het uitzoeken op de pagina, als de afwikkeling en bezorging waren prima in orde!

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Levering was snel. 1 product was niet goed geleverd, maar werd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen met correcte afhandeling factuur. Voorbeeld van hoe het moet!

Fijne webshop en een prima service

Fijne webshop met snelle levering en zeer goede service misgelopen korting werd na een mailtje netjes terug gestort

Prima gewoon bestellen

Duidelijke site snelle levering, gewoon zo als het hoort prima. Met warme groet, F Kraak

Snelle levering en goede service!

Snelle levering volgens afspraak. Ook prima service in de winkel toen ik wilde omruilen.

Correct en verzorgd

Alles io. Mooi, goede pasvorm, verzorgd.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel