fast, personal service, great prices

I ordered on Fietskledingvoordeel on 2 occasions, had to send back one item (for size too small), and spoke on the phone to clarify a question. They have been very fast in sending and handling return, and the products I got was exactly as expected. Fully satisfied, I will come back.

Goed materiaal wat is geleverd

Snelle levering en alles perfect

Helaas retourneren op eigen kosten

Bestelde kleding te klein. Ook helm paste niet. Retourneren op eigen kosten vind ik niet fijn. Concurrenten doen dit gratis. Bij een groter pakket loopt dit aardig in de kosten!

Grandioos

Vlotte levering goede kwaliteit ruime keuze en financieel aantrekkelijk. Top

Uitstekende service, info over levertijd kan beter

Ik heb een Rogelli fietsbroekje en handschoenen besteld. Het fietsbroekje had een levertijd van 24 uur, de handschoenen 1-2 werkdagen. Heb netjes een orderbevestiging ontvangen, maar daarin vond ik geen informatie over de bezorging - behalve met welke bezorgdienst de bestelling bezorgd zou worden. De handschoenen bleken niet meer leverbaar te zijn. De service m.b.t. een alternatief was uitstekend! Ik kreeg naar aanleiding van deze bestelling en rond het leveren van het alternatief wel wat tegenstrijdige en daardoor verwarrende e-mails. Dus de correspondentie kan beter, maar al met al ben ik erg tevreden over de bestelling (ook de kwaliteit van de bestelde items, overigens) en Fietskledingvoordeel.nl in het algemeen.

snelle en korrekt levering.

Wielrenshirt gekocht. Maatje te klein, ruilen ging snel en moeiteloos

Jammer dat jullie geen extra grote maten hebben

Snelle levering alleen niet mijn maat

Goede maattabel, snelle levering

Als cadeau een fietsshirt en- broek gekocht voor mijn man. Met de maattabel de maat bepaald en deze klopt goed. Verder snelle levering. Prima!

Gewoon prima

Geen bijzonderheden. Prima levering en goed product.

Heel goede service vriendelijke personeel

Windjack viel klein uit maar werd na een telefoontje meteen vervangen, prima service!

Vriendelijk personeel, prima service!

allen als je iets retour stuurt wacht je lang op een reactie

Snelle service en goede hulp

Ik heb al een aantal keren fietskleding besteld, omdat het zulke fijne kleding is: zit perfect en ziet er strak uit. Ik had advies nodig voor de maat en bedacht me dat het toch handiger was om een bestelling naar een ander adres te sturen. Ik kreeg beide keren direct antwoord en deskundig advies en alles was er eerder dan verwacht.

Super ervaring

Super snel geleverd en erg tevreden met het product.

Persoonlijke aandacht, snelle levering, scherpe prijzen, breed assortiment.

Gekochte producten werden snel geleverd. Bij de meeste recente bestelling kon 1 product niet direct geleverd worden. Kreeg ik keurig een berichtje over, met de mogelijkheid om de wel op voorraad aanwezige producten alvast wel af te leveren. Hiervan gebruik gemaakt. Werden volgende dag geleverd. Hierop dankmailtje gestuurd waarop ik een persoonlijk mailtje terug kreeg. Zeer attent.

Snel geleverd.

Prima fietsbroek, tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Snel geleverd. Dus tevreden.

Snelle en goede levering

De volgende dag in huis

Prima webshop

Uw web site wordt niet goed weergegeven op mijn i-Phone SE dwz ik kon mijn uitgekozen product wel in de winkelkar leggen maar vervolgens werd de knop betalen niet getoond. Uiteindelijk heb ik het product gekocht door in te loggen op mijn Windows 7 PC. Daar kon ik wel zonder problemen betalen. De levering verliep ook zonder problemen.

Keurige behandeling,prima

Bestelling - levering uitstekend opgevolgd.

snel, correct en oplossingsgericht mocht er iets niet helemaal goed gaan

Snelle reacties en zeer klantvriendelijk!

Snelle levering en prima service

Snelle levering en idem dito voor het omruilen naar andere maat.

Snelle vlotte levering van de bestelde fietsbroek.

Super service!

Het shirt dat is besteld had, begon binnen 2 maanden te rafelen. Dit is door hen heel snel en adequaat opgelost!

Ondanks een backorder perfect opgelost en goed contact

prima service en goede prijzen

ruime keuze, goede prijzen en prima service toen ik toch een andere maat nodig bleek te hebben

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel