Goede snelle service voor een prima prijs

Goede snelle service voor een prima prijs

Ruim assortiment en goede prijs. Bij nabestellen wordt meegedacht

Ik kon alle producten goed beoordelen van te voren en werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang vd bestelling. Er waren enkele producten verlaat of niet aanwezig doordat de voorraad op was. Hierbij werd ik goed bijgestaan in het zoeken naar alternatief en hoe lang de vertraging was.

Snelle bezorging en snelle omruiling van het artikel naar andere maat, Wel zelf de retourkosten 7,25€ moeten betalen, maar eigenlijk wel begrijpelijk

Uitstekend en snel

Had zelf de fout gemaakt en verkeerd artikel besteld retour gestuurd en binnen drie dagen het goede artikel ontvangen

Groot aanbod, goede service en snelle levering

Prima. Bij bestelling met verschillende levertijden wordt keurig de vraag voorgelegd of het gescheiden of gezamenlijk moet worden geleverd.

Snelle levering en goede service

Ondanks dat het artikel na 1x gebruik een mankement vertoonde, wat niet Fietskledingvoordeel valt te verwijten, een snelle reactie en gratis retour met een oplossing van het mankement erbij. Een pluim voor deze service

Uitstekende kwaliteit, snel geleverd!

prima site, uitstekende kwaliteit, snel geleverd!

Super snel geleverd

Ik bestelde een bekende broek dus maat etc. Was prima. Lekker snel geleverd.

Genoeg keus, maar retouren kost geld

Mooie kleding voor een fijne prijs. Alleen je moet wel je maten goed weten, want retouren kost je geld

Veel verschil in maten

Meerdere setjes besteld, ene past prima, andere veel te klein, ook kleuren op de website (oranje) matchen niet met het werkelijke afgeleverde shirt (fluo-oranje)

Mooie fietskleding en snel geleverd.

Ruime keuze, mooie merken en leuke aanbiedingen. Duidelijke informatie en snel geleverd. Alleen de transportverpakking mag wat beter.

Top product en snelle levering

Mooie aanbieding! Fietsbroek van Castelli. Top en snel geleverd. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

prima levering van een kwaliteits product

s avonds besteld . 2 dagen later in huis op een correcte manier geleverd

Snelle service en echt klantvriendelijk, kortingscode vergeten in te vullen, korting achteraf gewoon alsnog gekregen

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Na telefonische informatie prima te woord gestaan en de bestelling is verder prima verwerkt en snel geleverd.

Netjes en duidelijk in communicatie

Goede ervaring. Fietskleding van castelli gekocht. Ik kreeg netjes mail dat de levertijd van de fietshanschoenen langer gingen duren . Dan de rest van de kleding. Met de vraag of ik er op wou wachten of niet. De fietskleding was snel geleverd.

Netjes geleverd

Perfecte prijs kwaliteit verhouding, en super snelle levering

2 producten aangekocht. Perfecte maat door duidelijke maattabel. Zeer snelle levering

top

Goede communicatie, snelle levering, goede producten

Geen 5 sterren omdat er geen optie was om een DHL of PostNL afleverpunt te kiezen als afleveradres Dan moet je dus thuis wachten op de aflevering en dat vind ik onhandig

Goede ervaring , bij ruilen geen problemen gehad.

Goede ervaring , bij ruilen geen problemen gehad.

Supersnelle levering

Prettige website met zeer snelle levering en top verpakt. Kom hier zeker terug.

Ondanks mijn verkeerde keuze prima service

De maatvoering van de Italiaans broek paste mij niet, zonder problemen geretourneerd.

Snel geleverd, goede kwaliteit, goedkoper dan bij het merk zelf

Goede ervaringen, keurig verpakt en passend.

Vaker wat gekocht , toen ook prima geholpen. Met in piek Coronatijd zelfs volgende dag in huis. Ook eens geruild, zonder problemen ( agv Italiaanse maatvoering , betekent bijna altijd 2+, mijn eigen schuld dus!),Ging ook zeer vlot. Kijk voor spullen dus eerst hier ! Houden zo.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel