Goede website, prima kwaliteit product, makkelijke betaling en snelle afhandeling en levering.

Zie boven

Snelle en vlotte service

Ik had een fout gemaakt bij de bestelling die snel is verholpen en onderbouwt werd met een kort en duidelijk advies met verwijzing naar het juiste artikel.

Zowel online als in de winkel een uitstekende service

Heb meerdere keren een bestelling gedaan via de webshop als ook fysiek in de winkel kleding aangeschaft. Keer op keer uitstekende service en altijd een scherpe prijs. Is voor mij de huisleverancier!

Snel

1 stuks terug gestuurt om te ruilen voor een andere maat binnen 2 werk dagen in huis ,super

Geweldige klantenservice

Pakketje was kwijtgeraakt door een fout van DHL. Omdat het onderzoek een aantal dagen zou lopen en ik in de tussentijd op vakantie ging, hebben ze de artikelen nogmaals verstuurd zonder dat ik hoef te betalen. Echt een topservice, zeker omdat het om een fout van DHL gaat!

Zeer snel en klantvriendelijk

Het wielershirt dat ik ‘s avonds laat besteld had was al na 1 uur verzonden en had ik de volgende morgen al in huis (!) Nadat bleek dat ik niet de juiste maat had besteld werd direct, en weer in record tempo, het juiste artikel toegestuurd (nog voordat ik het eerste shirt had teruggestuurd,..‘zodat ik in het geval dat dat ook niet de juiste maat zou zijn niet 2x retour-verzendkosten zou hebben’). Dat noem ik nou meedenken! Groot compliment aan ‘Fietskledingvoordeel.nl’ wat mij betreft!

Niet alles was op voorraad, maar werd geweldig opgelost!

Topzaak voor mijn bestelling

De concurrent met een F doet er langer over

Goed snelle levering prima kwaliteit kleding

Enige nadeel zijn de retourneerkosten. Als de maat niet in een keer goed is dan wordt het een dure aankoop.

Goed en snel

Goede kleding en snel geleverd

Snel in huis en goede beschrijving van het artikel

In één woord geweldig!

prettige site, prima betaalmogelijkheden en uitstekende afhandeling

Mijn eerste aankoop via de site van fietskledingvoordeel is uitstekend gegaan.

Goede kwaliteit, Snelle levering

Het viel mij tegen

Ten eerste duurde het erg lang voor we de bestelling kregen. En wij vonden de prijs kwaliteit erg tegen vallen . Maat paste niet. We hebben nu elders besteld binnen 2 dagen in huis . Zelfde maat was perfect. het shirt was wel oké .

Snel ne goed!

Schnell geliefert, gute Qualität Preis gut

Goede kwaliteit, snelle levering

Ik bestelde - als beginnend MTB-er - kleding, helm en schoenen. Alles werd snel geleverd en is van prima kwaliteit. Erg tevreden dus!

Snelle verzending, uitstekende kwaliteit

Netjes verpakt en mooie spullen. Erg tevreden.

Snelle levering en vriendelijke mensen

een bedrijf met goede keuze en goede prijzen en bijzonder snelle levering. Top!!

Alles is goed verlopen levertijd en producten

Producten gebruikt ben er heel tevreden over.

Zeer snelle levering. Door fout DHL in eerste instantie geen pakketje ontvangen. Echter direct opgelost door Fietskledingvoordeel.nl Super Service!

Goede snelle levering

Gewoon goede webshop. Duidelijk en snelle levering.

Tevreden klant

Hoger Einde-Zuid 13