Snel en prima kleding

Duidelijk over de maat, goed geregeld

Super snelle levering, prima producten

De producten waren super snel binnen. De belofte van bezorgduur klopte dus. De producten bevallen goed.

Nette prijzen en perfecte service

Zeer net

Maat komt totaal niet overeen met aangegeven maat op de website

Maat welke aangegeven staat kont totaal niet ivereen waardoor de broek veel te klein was, ik het artikel terug kon sturen maar wel opgezadeld wordt met dure verzendkosten. Erg jammer, ik zal de webshop dan ook niet meer bezoeken.

Wat moeite in het begin van de website. Moet je even wennen. Nadit dan is het makkelijk te bepalen

Begin van de website is het behoorlijk wennen. Nadien het gewen proces voltooid is. Dan makkelijk met kiezen en uiteindelijk goed overwogen om te bestellen. Na de keuze bepaald is door mij. Dan ook zeer makkelijk door het bestel proces gegaan. Na paar dagen goed verpakt ontvangen. Wat later thuis ontvangen ivm postbestelling en corona dan loopt alles zowat een dat of wat achter. Kortom volgende keer zeker weer bestellen. Mits de juiste maat aanwezig is voor mij.

Goede service, snelle levering

Zeer tevreden over bestelling. Netjes verpakt en goed product.

Binnen halve dag geleverd en goede service

Ontvangen kleding iets te klein, binnen dag grotere maat ontvangen.

Snelle levering, keurig verpakt en doen wat ze beloven. In ons geval heb ik gebruik kunnen maken van de beste prijs garantie. Het verschil in prijs van het fietsshirt werd keurig terugbetaald. Op de site staat duidelijk vermeld dat retourkosten voor eigen rekening zijn. De tip die ik wil geven: googel rond en kijk of je van de beste prijs garantie gebruik kan maken.

Slecht omdat maatvoering niet correct was. Geen andere maat voorradig dus de retourkosten aan mijn b

Sokken met maat 44/45 waren 5 cm te groot! Retourkosten zelf betalen, dus geld betalen en geen sokken. Dit was dus de laatste keer. Groet Pieter Berkhout

slecht

maat verkeerd aanwijzingen erg onduidelijk fietsbroek uit volendam wacht nog op geld terug

Alles ging soepel, alleen de bezorging van Postnl viel tegen. Pakket werd niet thuis bezorgd, maar moest ik ophalen

Snelle levering!

Betalen voor retouren

Je moet betalen om te retourneren terwijl ik een andere maat wil. Dat is écht een minpunt.

Gewoon goed

Duidelijke website, gebruiksvriendelijke bestel wijze, snelle levering, voldoende manieren om te betalen

Fast, reliable and professional

Ordered a Castelli jersey but was small so had to return it. After contact the store they told me that can return the product in the store myself without postnl and that they will help me to find the correct size. Super friendly! Totally recommended!

top

Zeer snelle levering , prijs kwaliteit verhouding is dik in orde

Snelle service, goed verpakt.

Snelle levering ondanks waarschuwing voor vertraging. Goed verpakt.

Snelle levering en goed verpakt

Prima service, goede prijs/kwaliteit, snelle levering. Professioneel bedrijf.

Goede service en zeer behulpzaam

Zeer tevreden over de service. Behulpzame medewerkers en snelle levering.

goed product

En lekker fiets jasje voor een goede prijs.

Blauwe fietssokken besteld en passen goed en zien er goed uit,ook de bestelling en levering is goed verlopen

Artikel snel en goed geleverd

Haarband besteld. Zou binnen één dag geleverd worden maar duurde iets langer. Kreeg hier een duidelijk en net mailtje over. Uiteindelijk was de band er al de volgende dag. Prima, mooie en goede kwaliteit

top

Prima levering voor de middag besteld volgende dag thuis.

Per abuis de verkeerde fietssokken ontvangen, maar direct werden door een zeer vriendelijke dame de juiste sokken op de post gedaan zodat ze nog op tijd waren als kadootje. Bedankt!

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Bestellen voor bepaalde tijd, levering volgende dag ..... dat gaat/ging niet op helaas..

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel