Een fietsshirt voor mijn man besteld. Binnen 4 dagen was het binnen. Net voor Vaderdag. Ik had nog even gebeld of het voor die dag binnen was. Netjes te woord gestaan door klantenservice. Mooi shirt en netjes in doosje verpakt.

Snel geleverd en goed product

Zij doen waar ze voor staan en leveren goede kwaliteit en service.

Veel keuze, snelle levering en vooral uitstekende service!

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Zie bovenstaande opmerking.

Snelle levering en mooie fietskleding van goede kwaliteit/prijs

Snelle levering van bestelde producten. Na de eerste keer wassen was er een gat ontstaan in een fietsbroek, snelle reactie van de klantenservice en er is direct een nieuwe broek opgestuurd!

Zeer nette service

Fietsbroek met binnenbroek besteld zonder binnenbroek geleverd. Bleek foutje in de omschrijving te zijn, van de winkel alsnog een binnenbroek gekregen. Scherpe prijs, netjes aan de telefoon en snel met reageren. Top!

Prima bedrijf , veel keus en snelle en juiste verzending

De keuze is reuze. Goede prijs , juiste info en juiste en snelle verzending. Top

Goede levering , en product

Netjes optijd levering

Bestelling kwam later... Maar was op de hoogte door een verzonden email dat het langer kon duren. Uiteindelijk toch binnen 2 dagen geleverd.

Prima service. Prima spullen.

Heldere site. Biedt mogelijkheid tot goede vergelijkingen. Kwalitatief.

Een webshop om zeker vaker iets te bestellen..

Heldere website, duidelijk proces van bestellen, goede communicatie m.b.t. bezorg- en aflevertraject.

Vriendelijke service

Ik heb de verkeerde maat kleding besteld De verkoper heeft mij vriendelijk geadviseerd mbt retouneren of eventueel de winkel te bezoeken in Den Haag .

Duidelijke communicatie

De levering liet wat langer op zich wachten door onvoorziene zaken, maar daar werd duidelijk over gecommuniceerd en dat is heel fijn.

Dit keer was bestelling niet goed

juiste broek was niet geleverd, en het shirt was voor mij te kort, pakket inmiddels retour gestuurd

Heel goed kan niet beter tevreden

Keurig op tijd de bezorger heel goed

Snel geleverd, en blij met de kwaliteit van de fietsbroeken

Voor het eerst in m'n leven fietsbroeken gekocht om te gebruiken op fietsvakantie straks. Voelt als kwaliteit wat ik hier gekocht heb. En toen bleek net nadat ik de bestelling gedaan had dat ik de code niet ingetikt had voor korting. Na een mailtje hierover alsnog de korting gekregen, hoe top!

Vriendelijke mensen en snel geleverd

Pasvorm verschilt nog wel eens per merk en zelf binnen een merk. Dus vaak lastig bestellen voor mij. Maar retourneren (in de winkel) en nieuwe laten opsturen ging heel snel en soepel. Iets meer details over pasvorm zou het nog beter maken.

Zowel heen als terug zendingen zeer verzorgt

Ik wist dat het merk kleding klein uitviel dus expres al iets groter besteld. Gepast, toch te klein, retour gezonden en binnen vier dagen kleding met de grotere maat ontvangen. SUPER. Ook de prijs kwaliteit verhouding is prima in orde

Het bestel en retour proces tot in de puntjes verzorgd.

Het product retour gezonden, en daarna klopt ook alles

Alles naar wens.

In de winkel in den Haag kunnen passen daarna online besteld. Vlotte levering en achteraf nog een kortingsbedrag ontvangen. Helemaal tevreden.

Helemaal top.

Helemaal super. Foute levering kosteloos terug. Nieuwe levering binnen een paar dagen afgeleverd. Telefonisch contact gehad verliep ook perfect. Blijf zo doorgaan.

Product moest besteld worden via een backorder. Ik werd hierover goed op de hoogte gehouden, fijn.

Top Ware, super Kontakt

Ware wie beschrieben, bei Rückfragen schnelle und umfangreiche Antwort.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel