Netjes op tijd geleverd, kleding ziet er goed uit en past uitstekend.

Perfecte service zowel naar timing als kwaliteit toe

Levering in perfecte timing en kwaliteit van materiaal is volledig naar verwachtingen

Prima levering en service.

Snelle levering en toen bleek dat er iets mis was werd er direct gereageerd en hersteld.

Kwaliteit en sevice super goed

Zweet shirts besteld , goede kwaliteit zitten goed. Ging makkelijk, en super snel bezorgd.

+ snelle levering + ruim assortiment - product presentatie kan beter - betalen voor retour

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Een aanrader

Snel en correct, kan goed mee met de andere winkels

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Snel thuis aan gekomen.

Gewoon goed

Prettige website, gemakkelijk besteld en snel geleverd ondanks back order. Goed op de hoogte gehouden via mail.

uitstekend

heel tevreden over producten en levering netjes op tijd

Snelle levering. Goed contact via de mail.

Snelle verzending, scherpe prijs

Goede website, scherpe prijs. Verpakking was ietswat slap doosje. Maar goed daar kondrn deze energiereepjes wel tegen -)

Levering is prima, maar retour beleid slecht

Ik heb een bestelling geplaatst die snel werd geleverd. Echter was deze te klein en moest ik het artikel retour sturen. Dan moet je dit dus allemaal zelf regelen en ook nog eens zélf betalen voor het retourneren. Dit vind ik slecht! Ik heb niets gekocht en tóch betaald…

Prima. Goede producten voor een goede prijs.

Goede producten voor een goede prijs.

Zeer snelle levering . Zeer goede weergave van de geleverde spullen

Terugbetaling van niet voorradig product

3 producten besteld. Telefonisch gecontacteerd omdat 1 product niet voorradig was. Hiervoor heb ik onmiddellijk terugbetaling ontvangen. De 2 andere producten werden onmiddellijke geleverd.

Mooie kleding past precies top service..

Prima website, correcte info

Ook toen de levering iets werd verlaat, kreeg ik daar direct een bericht over. Correct door DHL afgeleverd.

Echt top service

Besteld en de volgende dag al geleverd.

super service

Ontzettend goed geholpen mee gedacht en uiteraard het juiste snel geleverd

perfect

De levering was iets vertraagd, maar daar kreeg ik netjes een mail over, mijn complimenten

Veel te klein

Maten zijn veel te klein ik heb extra maat groter besteld maar nog te klein. Bij retourneren moet je ook zelf betalen. Dus maar ergens anders besteld.

Excellent service!

Zoë and Jeroen were very helpful. I bought some beautiful items, and the fit was perfect.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel