Grote collectie, scherpe prijzen

Grote collectie, scherpe prijzen en snelle levering

Prima fietsbroek op tijd geleverd dank HF Aberson

Mooie goede fietskleding van goede kwaliteit en snel bezorgd.

Complete sets fietskleding van 21 Virages besteld voor mezelf en mijn partner. Voor deze sets gekozen vanwege de aantrekkelijke prijs en de gegeven reviews. Kleding de volgende dag al in huis. Kwalitatief goede mooie kleding. Aanrader!

Goede service, maar rommelig overzicht

De service was vriendelijk en snel. Helaas heb ik een verkeerd artikel besteld doordat de filters op de site niet goed werken.

Goede produkten voor een passende prijs

Duidelijke site, goede maattabel, veel keuze in fietskleding voor zowel de fanatieke fietser als de prijsbewuste amateur

Snel en netjes geleverde kwaliteitskleding

Op hun duidelijke website een mooie set gekocht dat de volgende dag keurig werd bezorgd.

Prima service en snelle levering.

Mooie webshop, ruim assortiment. Zijn vriendelijk aan de telefoon en snelle levering.

Aantrekkelijke prijzen en snelle levering

Onlangs een windjack in de aanbieding gekocht. Het jack zit uitstekend en is zeer licht zodat het makkelijk mee te nemen is. De levering zeer snel zoals online beloofd. Kortom, totaal geen aanmerkingen. Top!

Mooie kleding, leuke prijs.

Veel keuze in allerlei prijsklasse, in de goedkoper prijsklasse besteld en prima mooie kledung ontvangen. Alleen de melding was de volgende dag in huis en dat klopte niet. Dinderdagmiddag bestld en oas dinsdagmiddag in huis. Maar volgens mij lag dit bij DHL.

goede service

Ik kon mijn bestelling via internet gelukkig in de winkel ruilen. Er zat namelijk geen retourformulier bij. Heel vriendelijk behandeld en heb snelle reactie gekregen. Ben meteen gebeld dat mijn bestelling binnen was.

Nieuwe pedalen gekocht via Internet, 1 pedaal stuk en werd in de winkel direct vervangen door een ander en keurig op de fiets gemonteerd

Snelle levering en uitstekende service

Het item dat ik had gekozen was niet meer beschikbaar, ik werd hiervan vriendelijk op de hoogte gebracht en heb vervolgens zonder probleem een iets duurder alternatief kunnen kiezen.

Mooie website

Mooi en een duidelijke website. Voor ieder bugdet wat

Snel de bestelling in huis, zoals beloofd de volgende dag. Bestellen ging snel en gemakkelijk

Snelle levering, perfect

Mijn bestelling s avonds geplaatst en de volgende dag gewoon in huis.

Snel, grote keuze en voordelig!

Het is een fijne site om je keuze te kunnen maken. Voor ieder wat wils. Je moet echt eens gaan kijken!

Goed service en snelle levering

Mooie site en veel keus plus goede service.

Klantvriendelijk en servicegericht

Mooie kleding voor een fijne prijs. Snelle en nette levering van de bestelde kleding, ook bij ruilen.

Mooie broek, nette prijs, levering iets vertraagd

fietsbroek voor de verjaardag van mijn man besteld, levering iets vertraagd, kwam gelukkig op de verjaardag zelf, netjes verpakt, maat klopt, broek zit goed! Man blij, ik blij!

Prima, snelle levering en mooie kwaliteit

zeer klantvriendelijk en correcte afhandeling

Ook als iets niet helemaal goed gaat is men uiterst correct en lost zaken snel en adequaat op. Compliment!

Prima verzorgd.

Makkelijk vertellen, snelle afhandeling.

groot assortiment goede communicatie

product besteld dat helaas niet meer op voorraad was, echter snel en goed opgepakt door medewerkers van fkv, naar tevredenheid kortom

Snelle levering de dag na bestelling. Prijs/kwaliteit van de kledij is super! Ik ben fan.

Goede kwaliteit spullen en snelle levering!

Ik heb mijn bestelling voor 22:00 uur gedaan en de volgende dag de spullen in huis! De kwaliteit is ook goed.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel