Niets om aan te merken. Artikel besteld en snel geleverd. Keurig

Vlot geregeld, mooie spullen, voordelig.

Er moest een shirtje worden gewisseld en dat ging super correct. Ook kreeg ik nog korting achteraf na vergeten kortings code in te vullen. Kleding (meer voordelige lijn) was kwalitatief boven verwachting.

Ruim assortiment, goede kwaliteit en snelle service

Toegankelijke website en zeer ruim assortiment. Tijdens bestelling goed geïnformeerd over de voortgang. Prima kwaliteit en goede maatvoering.

Goed en snelle leveringzeer te vrede

Kleding, zeer goed materiaal, maat perfect en snelle levering, ben zeer te vrede, met vriendelijke groetjes

Snel en keurig geleverd, super

Prima kwaliteit zoals beloofd, snelle levering, top.

Supersnel

Zeer persoonlijk en supersnel.

Exact wat ik zocht.

Ik bestel zeker weer bij deze shop.

Uitekend

Kleren zijn snel geleverd en de kleren zijn goed. Ik bestel hier zeker weer

Goede service.

Snelle service en levering. De kledij is van een goede kwaliteit.

Goede betrouwbare zending

Zeer tevreden over de kleding die mij is toegestuurd, netjes zoals ik dat verwacht had. Enkel jammer dat het terugzenden wel geld kost.

Goed aanbod, levertijd is wel onjuist

Bij de kleding sets staat geen juiste levertijd. Hierdoor duurt het i.p.v. De volgende dag bijna 3 dagen. Verder een prima aanbod.

Netjes afgehandeld

Bestelling gedaan en binnen twee dagen zijn mijn artikelen in prima conditie afgeleverd. Een prima ervaring dus. Ik zou hier zo nog een keer bestellen.

Goede en snelle levering.

Binnen twee dagen had ik mijn spullen in huis. Wielerkleding zoals ik die wilde hebben.

Zeer goeie webshop ervaring

Ik heb een wielershirt besteld bij deze winkel. De informatie voorziening is uitstekend. Ook voldoet het product aan de verwachtingen.

Snel kwaliteits prima dus

Snelle levering Prima kwaliteit Zit perfect

Prima en snel.

‘s Middags besteld, volgende ochtend geleverd!

Voordelig en snelle service.

Ik zal zeker bij deze shop blijven kijken.

Snelle levering, correct afgewerkt

Prima levering

Aankoop Wahoo Elemnt Roam

Fietskledingvoordeel toppers! niet de eerste keer dat ik heb besteld. Snelle leveringen omruilen in winkel oude kerk geen probleem. Snelle email antwoorden, gewoon top winkel. Ik kon geen aanbiedingen vinden online en alleen Fietskledingvoordeel had ik nog op het oog met een kortingscode. Wahoo Elemnt Roam super dure fiets navigatie maar tot nu toe wel de beste maar dus veelste duur. Maar Wahoo maakt alles waar met dit product.

Voor het eerst hier een bestelling geplaatst. De artikelen waren volgens de website op voorraad. Echter na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik 2 dagen later een mailtje dat 1 artikel niet meer voorradig was. Vervolgens op de website gekeken en daar stond het bewuste artikel nog als voorradig. Dit zou beter moeten. Artikel een week na bestelling geleverd met als opmerking dat Pinkster wel in deze week viel. Kwalitatief goed spul voor een mooie prijs.

Snel mail contact en deed moeite voor mij, heel fijn

Duidelijke site, kwaliteit producten, goede prijs.

Leuke site om te shoppen, prettige omgeving, vertrouwt, leuke aanbiedingen.

Snelle levering en goede kwaliteit voor een fijne prijs.

Prima alleen jammer dat je bij retourzenden moet betalen... Of heb ik iets mis gedaan?

Snelle levering van de juiste producten. Helaas niet allemaal passend.

Uitstekend service

Eenvoudige aankoop via de webshop en zeer snelle levering.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel