perfect

Snelle service, snelle levering, mooi passende spullen van kwalitatief goed materiaal. Kom zeker weer terug

goede service

vriendelijkheid aan de telefoon voor vragen

Prijs kwaliteit goed

Fietshandschoenen Virage small zitten prima en Uvex bril ook. Snel geleverd

Goede service, goed contact, snel opgelost. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Fijne webshop met goede service. Heb 3 wielerjersey's gekocht. Een maat was niet voorradig en werd ik keurig van op de hoogte gebracht. Uiteindelijk snel voorradig (2 dagen later) en alsnog opgestuurd. Ik bleek een korting van 10% mis te hebben gelopen (code op website zelf) en toen ik daar naar vroeg, kreeg ik deze achteraf nog gecrediteerd. Echt een topservice!

Goed bedrijf, grote keus, personeel werkt mee met oplossen van probleem.

Ik zou weer materiaal van deze winkel kopen

Super ervaring. Eerste bestelling en de dag daarna al geleverd.

Ik heb voor het eerst hier besteld. De prijs is gemiddeld lager dan elders. En de levering ging heel erg snel. Meteen de dag erna al mijn bestelling ontvangen!!!

Prima prijs voor kwaliteit

Mooie kwaliteit kleding voor een betaalbare prijs. Bestelling binnen twee dagen ontvangen.

Prima kleding. Ruime keuze

Goed en snel

Product volgens verwachting en snel bezorgd. Tip een maat groter te nemen op de pagina vanwege maatvoering Zuid Europa van het product was zeer nuttig.

Veel keus

Gevonden wat ik zocht, de volgende dag in huis.

Prima service. Geleverd zoals verwacht

Sokken en handschoenen besteld. Kreeg netjes een mail dat de bestelling een dag later kwam door de drukte. Prima service. Zal hier zeker nog een bestellen.

Een goede en perfecte service

Mijn eerste keer hier besteld . Kontact via de mail met Fietskleding Voordeel was in 1 woord gewoon TOP en de bestelling / retour/ bezorging is gewoon PERFECT hier, mogen een hoop andere bedrijven een voorbeeld aannemen.

Zo dient een klant behandeld te worden

Al meerdere keren bij Fietskledingvoordeel besteld. Altijd goed. De poducten zijn van goede kwaliteit, uiteraard afhankelijk wel merk je kiest, de kledingsets zijn handig en goed geselecteerd. Service is uitstekend, hier wordt je nog als gewaardeerde klant behandeld in plaats van als een stuk vuil. Mails worden snel beantwoord, verzendingen worden netjes en met niet al te veel extra materiaal verpakt (wel zo fijn voor het milieu). De geplaatste maattabellen zijn dusdanig goed dat ik nog nooit een artikel heb hoeven te retourneren. al met al dikke 10!

Snelle levering en heldere communicatie

De bestelde artikelen werden snel geleverd en de communicatie was helder. Kleding was netjes verpakt.

Goede communicatie mbt stand van zaken pakket en snelle levering

Het was de eerste keer, maar in de toekomst zal ik zeker nog bestellen.

Leuke fietskleding voor 7-jarige

Voor de verjaardag van mijn zoon welke 7 jaar werd een kleding-set besteld. Korte fietsbroek met bretels en inleg. Fietsshirt en zomer fietshandschoenen. Goede kwaliteit, op tijd geleverd. Ook tijdens het fietsen zit de kleding goed. Alles in 1X gekocht op dit adres! Zeker een aanrader.

Mijn shirtje moest een maat groter, maar omdat ik twijfelde, stuurde ze eerst kosteloos een vervangend shirt op en hoefde ik daarna pas te beslissen welke ik daadwerkelijk wilde terugsturen onder het motto van: wij vertrouwen onze klanten!

Duidelijke communicatie tijdens het hele bestel en leveringsproces.

Duidelijke communicatie tijdens het hele bestel en leveringsproces.

Snelle levering, prima verpakt.

Prima webshop. Zeer tevreden over product. Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Goedkoop, snel, makkelijk, maar kwaliteit kan beter

Fijne Website, snelle service, goede beschrijvingen. Maar alle naden van wat ik besteld heb, heb ik met naald en draad zelf moeten sluiten. Het ligt voor de hand producten waar wat aan mankeert te retourneren, en dat biedt het bedrijf dan ook als service aan. Maar niets is frustrerender dan artikelen ontvangen en deze dan terug te moeten sturen en nogmaals te wachten op nieuwe artikelen. Dan liever zelf repareren. Een kwaliteits controle voor verzending zou dit voorkomen.

Snelle reactie op correspondentie

Zeer positief. Snelle en vriendelijke reactie op correspondentie

Leuke deal, snelle levering

Leuke deal, snelle levering....alleen jammer dat een eventuele retourzending zending zelf betaald moet worden

Maatje te klein besteld. Op maandag retour...woensdag nieuwe binnen. Top!!!

Artikel voldoet prima. En een prima site.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel