goede service

ok

Minder

Shirt besteld veel te kort en nog 4.95 betalen om retour te sturen

slecht retourzending beleid

Na veel zoeken op de site merk je dat je retourzendingen voor eigen rekening moet nemen.

Buitengewoon scitterend

Goede kwaliteit en zeer snelle verzending. Besteld en volgende dag al in huis. Ook tijdens Corona. Gewoonweg schitterend.

Zoals het hoort

Prijs en kwaliteit prima. Enkele producten in backorder, waardoor andere producten ook achterbleven. Opgelost met 1 mailtje.

TOP !

Snel,goed,prijs !

redelijk

eerste levering ging goed, netjes op tijd. 2e levering kreeg ik pas na 3 dagen een melding dat het bestelde niet op voorraad was, terwijl het tijdens het bestellen op voorraad aangegeven werd. dat zou beter moeten

Gewoon goed

De fietsbroek zit prima en het zeem doet wat het doen moet. Ik zal zeker nog bij jullie bestellen.

Flexibel en snel

Goed product. Even contact gehad ivm back order en super alternatief geboden. Ga vaker gebruik van ze maken

Snelle levering en spullen van prima kwaliteit

Mooie aanbiedingen en de spullen werden zeer snel geleverd en zijn van prima kwaliteit. Echt een aanrader.

Perfecte service!!

Had een shirt besteld die middels back order uit Italië moest komen. Netjes op de hoogte gehouden van de status totdat bleek dat de bestelling niet meer geleverd zou gaan worden. Ik kon een alternatief tot ongeveer 10 procent duurder uitkiezen. Uiteindelijk na advies een shirt van het eigen merk besteld dat goedkoper was. Zonder te vragen gaf men hierop ook 10 procent extra korting wegens okk ongemak. Kwaliteit van 21 virages is prima. Zeer tevreden met het shirt met lange mouwen en met de uitstekende service.

Snelle en goede service

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Snel

Mooie aanbieding. Top voor die prijs.

Goede snelle service

Producten gekregen en alles naar wens, alleen bestellen was Verwarrend...... had producten besteld en betaald kreeg daarna een mail dat er Nog producten in mijn winkelwagen zaten? Hierop een mailtje gestuurd naar de klantenservice, snelle reactie gehad was een foutje in het systeem en bestelling was goed binnengekomen. Levering was netjes op tijd binnen!

Prima, goede broek

Goede levertijd wel wat langer dan aangegeven

Super makkelijk proces betaalbare kwaliteit en snelle levering met een perfecte pasvorm

Zeer blij verrast met de supersnelle levering van een zeer hoog kwalitatief product met een perfecte pasvorm . En dat tegen die prijs: meer dan een aanradertje waard.

Mooi op tijd geleverd.

Besteld en gelijk bevestigings mail. Ook wanneer het verzonden was met track en trace.

Betrouwbare indruk gekregen door de opzet van de site en tevens de vormgeving van de documenten is zeer professioneel.

Goed materiaal en snelle levering

Goede fietsbroek en snelle levering, alleen jammer dat niet alle kleuren op voorraad waren...

Snelle levering en top materiaal. Duidelijke site

Prima winkel

Ik zag een mooi fietsjack voor een scherpe prijs en kon goed de benodigde maat bepalen via de website. Ik kreeg duidelijke mailtjes na de bestelling met een track en trace code en de levering was de volgende dag. Ik zou hier zo weer bestellen en dat ga ik ook zeker doen.

Top kwaliteit en snelle levering

In tegenstelling tot andere kledingwinkels erg tevreden over snelle levering, de service op de site en allerbelangrijkste de kwaliteit van de kleding

Bestelling werd meteen behandeld en doorgezet. keurig

Ik heb kleding besteld en dit werd meteen doorgezet. de volgende dag werd het, geheel volgens belofte, keurig afgeleverd.

Snel en correct.

Bestelde spullen waren snel binnen. Goede en duidelijke communicatie over de status.

Goede en snelle levering

Grote keuze, snelle en goede levering.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel