Goede ervaring

Aantrekkelijke prijzen met vlotte financiele afhandeling retour zending op Fietskledingvoordeel.nl

snel geleverd en klantvriendelijk

ondanks dat er iets niet geleverd kon worden kwam men snel met een oplossing

is goed verzorgd

Snel, goed en betaalbaar

De tweede keer dat ik hier fietskleding heb besteld. Werderom weer een snelle leveringen een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ga de volgende keer weer hier bestellen!

Zeer prettig!

Snelle service, snelle levering. Na bestellen meerdere maten van hetzelfde artikel, geld na retourneren artikel weer binnen enkele dagen weer op de rekening.

Zeer toegankelijke site, zeer overzichtelijk aanbod van artikelen en een zeer snelle levering!

Bovenstaande zin bevat alles. Ik ben zeer tevreden!

men doet wat er beloofd wordt

Wanneer er iets geruild moet worden dan gaat dit soepel en zonder problemen. Klasse.

Snelle en complete service

Bedankt voor de de snelle en complete levering

Goede en snelle service

Ging bij de laatste bestelling het een en ander mis, maar keurig opgelost met een vervangend artikel. Hopelijk wordt dit artikel snel geleverd

Binnen 2 dagen product ontvangen . Helaas te klein gelijk terug gestuurd en binnen 2 dagen groter product ontvangen

Ze bieden service op maat. Ik ben heel tevreden!

Alles goed

Fijne website, goede omschrijving van de producten. Snel verzenden en nette communicatie, gewoon goed dus.

Hele fijne winkel

Hele fijne winkel. Snelle en correcte levering en mooie prijzen. Ook de service is top. Aanrader

Snel en goed afgeleverd en een goed product

Levering teleurstellend

Op 1 mei fietsbroek en bril besteld om 17:00 uur. Bij beiden stond: Voorradig en indien besteld voor 23:59 uur de volgende dag bezorgd. 3 of 4 dagen later kreeg ik een mail dat er vertraging was bij de leverancier . . . Toch vreemd als het systeem online aangeeft dat het voorradig is. Echter op 6 mei nog maar eens gebeld en bleek dat ze het net op de bus hadden gedaan. Op 7 mei spullen idd ontvangen maar daar de broek echt te klein was kon ik deze op 8 mei in de winkel zo omruilen voor een soortgelijke, die wel paste.

Uitstekende ervaring

makkelijk benaderbare en duidelijke site. Snelle levering en goed product. Scherpe prijs.

Goede webshop

Snel verzonden, retouren ook snel verwerkt en gecrediteerd.

Vertrouwd. 21 Virages prima product voor redelijke prijs.

Kniestukken gekocht van 21 Virages voor 16.95. Heb deze nu 3x gebruikt en ben er echt blij mee. Voldoen prima als ik in de vroege ochtend vertrek op de racefiets. Had even twijfel over de juiste maat, maar na een e-mail te hebben verstuurd, kreeg ik het juiste advies. In mijn geval slank postuur, size 2.

TOP

eerste keer bij deze winkel gekocht ! ik kan niet anders zeggen dan TOP ! service is goed, het contact met de klantenservice is goed , zeer vriendelijk te woord gestaan en gewoon dik tevreden

Maken zich wel heel makkelijk van een (maat)probleem af.

Vorige week een wielershirt en handschoenen van het merk Castelli besteld. Omdat dit Italiaanse merk vrij klein valt en ik vrij groot ben, weet ik nagenoeg zeker dat ik voor beide artikelen 3xXL besteld heb. Dat was ook voorradig. Sterker nog, het shirt in de maat 3xXL was direct leverbaar en 2xXL had een levertijd van enkele werkdagen. Nadat ik de bestelling geplaatst had, heb ik deze op de computer gecontroleerd en zag meteen dat beide artikelen in de maat 2x XL zouden worden geleverd. Binnen twee minuten heb ik direct gebeld. Of ik maar een mailtje wilde sturen, dan kwam het goed. Dat mailtje heb ik gestuurd. Maar het bleek niet mogelijk om de “vergissing” terug te draaien. Ik moest maar kijken of ik het paste en anders de artikelen maar terugsturen, waarbij de verzendkosten voor mijn rekening zijn. Heel merkwaardig, vooral omdat het shirt 3xXL direct voorradig was. In mijn mail moest ik lezen dat DHL was langs geweest ( dus geen briefje in de bus) en of ik het pakket maar wilde afhalen bij een DHL punt. Voor mij was de lol er een beetje af. Het shirt paste maar net. Als dat een keer gewassen moet worden gaat dat shirt naar mijn zoon die ook graag op de fiets zit. Nee, de service van Fietskledingvoordeel is minder voordelig dan je zou denken.

Prijs/kwaliteit = TOP

Blij dat ik deze site ontdekte. Ik kom zeker nog een keer terug kopen!

Uitstekend!

Alles goed en snel bezorgd!

Goede prijs

Een wielrennerijen (grote maat) gekocht voor €34,95, dat is een mooie prijs. Goede kwaliteit en supersnelle levering.

alles perfect

zeker de snelle levering en zelfs op zondag tel. contact.

Prima kleding. Snelle levering. Prima service..

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel