Supersnelle levering

Levering supersnel, rond 22.00 u besteld, volgende dag in huis. Ruim assortiment voor goede prijs.

Ruim assortiment en snelle levering

1 item retour gestuurd omdat deze maat te klein was besteld, binnen twee dagen de juiste maat binnen

goede kwaliteit

ik ben tevreden

Tevreden klant

Duidelijke site. Levering volgens afspraak. Producten in backorder geweest. Netjes over geïnformeerd. Producten voldeden aan verwachtingen.

Gewoon goed

Bestelde produkt goed verpakt en snel ontvangen. Mail over produkt ook snel beantwoord. Dus een tevreden klant.

Geweldig artikel

Het terug sturen is echt te duur.

Raar dat een set fiets kleding met een normaal postuur het broekje wel past en het shirt te strak is op de heupen. De kosten van €6,75 voor een pakket dat niets weegt en niet groot is vind ik echt te duur

Nette Kwaliteit/prijs verhouding, Goede service

We hadden 2 artikelen te klein besteld, deze werden in notime gratis bezorgd, hoefde alleen de retour portokosten te betalen, dat noemen ze service !!!

Duidelijke shop en bestelstraat

Duidelijke shop en bestelstraat

Goede service en levering

Goede service en levering. Geld voor retour shirt werd snel terug gestort. Mooie kwaliteit fietsshirt.

Snelle levering en veel keus

Geen van de producten pasten

Een aantal producten bested online. Gratis bezorging. Echter geen van de producten pasten terwijl de opgegeven maat bij andere winkels wel de juiste zouden zijn. 7.20€ aan retourkosten betaald en tot op heden nog niets teruggestort gekregen op mijn bankrekening.

Vlotte levering. Snel antwoord op mijn mail. Retourneren niet gratis, wel vlotte afhandeling ruilen/retourneren. Heel tevreden met aankopen.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

goed geregeld

snelle levering, maattabel kan duidelijker en retourprocedure kan verbeterd worden

Ik heb een pakket met een MTB broek, shirt en sokken besteld en de levering daarvan was mooi volgens verwachting. Tijdens het bestellen vond ik de maattabel al wat onduidelijk omdat ik bijv. voor het shirt niet wist of ik alleen chest moest meten of ook waist. Maar uiteindelijk maar aangenomen dat ik chest voor het shirt en waist voor de broek moest meten. Helaas heeft dit niet geholpen en was mijn shirt en broek toch nog te groot. Dus heb ik het retour moeten zenden. Ik vind het jammer dat ik daar voor moet betalen, dit zie je bij andere webshops nog wel anders. Bovendien is het wat lastig momenteel om te zien of het retourproces nu goed doorlopen wordt en wanneer ik de juiste maat nu mag verwachten

Great Range and Quick

They carry a great range of quality clothing and delivered the product very quickly. Couldn’t ask for more.

Goede en snelle service

Prettig en goed behandeld!

Stuurpen ziet er goed uit

De bestelde stuurpen ziet er goed, heb hem nog niet gemonteerd maar dat zal geen probleem opleveren. Ook een geode prijs kwaliteit verhouding, de levering had ik persoonlijk iets sneller gehad willen hebben.

Alles naar wens!

1 product was even niet op voorraad, maar uiteindelijk kregen we alles binnen een paar dagen opgestuurd. Ik heb alweer nieuwe items op de korrel. Voor jullie webbeheerder; ik kan niet meer bij mn verlanglijst komen. Als ik daarop klik duurt het heel lang en krijg ik daarna een wit scherm...

goede service en kwaliteit

Persoonlijke benadering

Prima fietskleding voor een leuke prijs!

Prima fietskleding voor een leuke prijs!

Mooi artikel op tijd geleverd

Alles verliep uitstekend. Mooi artikel gezien, besteld, betaald en op tijd ontvangen.

Perfect van bestelling tot levering

Goede site, en kwaliteit voor een goede prijs, alles perfect geleverd

Prima service, vriendelijk en behulpzaam

Broek besteld maar deze was te klein. Ik wilde deze inruilen voor een grotere maat. Het bedrijf gebeld en zij gaven aan dat als ik het product terug zou sturen, het goed zou komen. 3 dagen later had ik mijn fietsbroek in een grotere maat. Keurige afhandeling!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel