Top materiaal! Snelle en vriendelijke reactie! En hierdoor...op tijd geleverd!

Goede service en klantvriendelijke website

Goede overzichtelijke website en spullen direct de volgende dag binnen gekregen! Wat wil je nog meer?

Ik heb mijn bestelling keurig op tijd gehad, ondanks de crisis, dat is hele goede service!

Levering zoals beloofd niet lang hoeven wachten

Goede kwaliteit, prima service

Een gunstig geprijsd complete set besteld, de volgende dag al in huis en dat in Corona tijden. Shirtje bleek wat klein te vallen, met retourformulier om een grotere maat gevraagd. Viel ook binnen enkele dagen op de mat. Kortom prima service, een tevreden klant.

Snel verzonden, correct afgehandelde retour zending

Snelle verzending en correcte afhandeling van retour zending

Schitterende service

Retour

Jammer genoeg de retourvoorwaarden niet grondig gecheckt. Ik ben een fervente onlineshopper en ik betaal bij quasi geen enkele bestelling retourkosten. Maar 10,60€ retour om slechts 1 kinder sportbril van 12€ te behouden, komt wel heel duur uit! De 2 andere producten pasten jammer genoeg niet. Dus een les om misschien iets duurdere producten bij een ander te bestellen met garantie op gratis retour/omruilen.

Quick Repsonse

Ordered a M, didnt fit returned it and had a L days later direct from supplier, with customer service notifying every step of the way.

Snel en service gericht

Bestelling bijzonder snel geleverd. Hele snelle en fatsoenlijke terugkoppeling op vragen.

Redelijk assortiment, (vrij) snelle levering, nette prijs

2 items besteld. Bestelling en levering volgens verwachting.

Netjes verpakt en vrij snel geleverd.

Ondanks waarschuwingen dat een product mogelijk later zou zijn, is toch alles tegelijk geleverd. Assortiment op de website mag iets uitgebreider.

Perfecte service

Product was zoals beschreven en levering was zoals beloofd. Prijs was ook ontzetend scherp. Goede deal!

bandana van rogelli is van slechte kwaliteit. one size fits all is niet aan de orde

ik zocht een bandana die fatsoenlijk blijft zitten onder de fietshelm, mijn oude zijn versleten maar blijven beter zitten dan de huidige die ik gekocht heb. is geen €9,95 waard, Helaas

slecht

De winkel kan daar niets aan doen maar gekocht product was slecht. onduidelijke beschrijving en zat niet goed vast direct de vuilnisbak in!!

Prima webwinkel

Veel keuze, voor normale prijzen. De maatvoering van mijn kniestukken en zweethemd vielen iets kleiner uit dan verwacht. Snelle levering, en dat is fijn.

Ben 100% geinformeerd over het logistieke proces. Chapeau!

Het bestelde product was niet op voorraad. Door mij direct daarover te informeren en het van hun zijde snel handelen werd het product alsnog binnen de gestelde termijn geleverd!

Snelle levering goede producten

De levering van de bestelling was snel. Het was netjes verpakt en de producten zijn bevallen goed. Enige minpunt is dat er qua maat minder keus was voor 1 product dat ik graag wilde. Samengevat: prima!

Prachtig

Prachtige en kwaliteitsvolle kledij, zeker een aanrader

betrouwbare service

Heb via de website 2 artikelen besteld en deze werden na 4 dagen bezorgd wat snel is gezien de corona-tijd. Hun website is duidelijk en overzichtelijk. Een echte aanrader!

prima kleding, snelle bezorging

goede fietskleding, snelle bezorging. Niet supergoedkoop maar het wel waard.

prima service

snelle reactie op bestelde producten die niet voorradig waren. goede service mbt levering en retour handelen.

Communicatief

Ondanks waarschuwingen dat mijn bestelde product mogelijk later zou zijn, toch snel geleverd. Prima op de hoogte gehouden.

Snelle levering, goede verpakking top

Mijn Wahoo element ROAM kwam de eerstvolgende dag thuisbezorgd! Hoe de service is als er een probleem is weet ik niet, maar dit was snel en keurig verpakt ( niet een kubieke meter doos) en snel bezorgd.

Snelle en correcte levering

Zeer tevreden, snelle levering. (Ondanks een bericht dat 3 van de 4 artikelen niet op voorraad waren, dus later zouden komen, werd ineens alles toch geleverd. Fijn!) De informatie op de website bij de artikelen zou in soms Lige gevallen wat uitgebreider kunnen. Bijvoorbeeld: ademt een regenjackje of niet? Heeft een zonnebril polariserende glazen of niet?

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel