Snelle levering en goede kwaliteit producten

Kleding besteld voor het fietsen. Deze werd vlot geleverd en is van goede kwaliteit.

Top! Anytime again!

Very good range of products, very good prices, very fast shipping!

Snel en perfect in orde

Snel en perfect in orde

stipte levering en goed ingepakt

zie hierboven

Snelle levering en mooie producten

Levering is snel en prijs kwaliteit verhouding is goed.

Zeer vlotte levering en kwaliteit

Kleding is van kwaliteit, valt alleen klein uit dus een maat groter bestellen. Maar je krijgt wel een top service van hun. Niets is te veel voor hun.

Na leveringsvertraging toch goede reactie en leverin

Was op zoek naar specieke (gel) fietshandschoenen en wat sokken. De laatste Castelli sokken bleken na een paar dagen niet meer leverbaar. Alternatief werd flexinel aangebodenen daarna volgde levering alsnog redelijk snel.

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Prima en betrouwbare keuze.

geweldig assortiment fietskleding en fiets accessoires

De winkel al wel eens bezocht, die is overzichtelijk en heeft een ruim assortiment, net als op de website. Bovendien vriendelijke en behulpzame medewerkers. Recent via de website wat kleding besteld. Duidelijke communicatie over de levering. Retourneren was ook eenvoudig.

Broek een maat te klein. Binnen twee dagen was er al een maat groter.

Top product, netjes verpakt en snel geleverd

Zeer tevreden.

De service is geweldig

M’n bestelde kleding was te klein, dus maar even naar de winkel gegaan. Kon de kleding ter plekke omruilen voor passende kleding, kreeg en zelfs nog een paar sokken bij. Heerlijk gefietst die dag. Heel fijn😊

Goed, echter het niet op voorraad hebben van spullen werd niet gemeld.

Na bestelling van een tenue werd niet gemeld dat de broek niet voorradig was. Dit werd pas na navraag duidelijk. Deze fout in het systeem is (als het goed is) hersteld. Verder prima service!!

Snelle levering en goede service

Bestelling snel geleverd. Na een maand helaas problemen met de kwaliteit van de geleverde broek. Super opgelost door deze firma. Nog dezelfde dag een mail terug dat er een nieuwe broek opgestuurd zal worden. Erg fijn want mijn andere broek van hetzelfde merk bevalt erg goed. Oftewel, snelle levering en indien toch problemen een goede klantenservice, top!

Snelle levering.

Snelle levering.

1a Shop

Sehr gute Auswahl an Bekleidung, faire Preise, schneller Versand

Prima geregeld

Bestelling snel en adequaat afgewikkeld

Goede service.

Snelle en goede service. Duidelijke beschrijving van producten! Had een fietsshirt gekocht van 21virages, Amsterdam 1928, waarvan ik de kwaliteit stof echt goedkoop vind. Dan is het shirt redelijk aan de prijs voor €60..

Ondanks crisis uitstekende service

In crisistijd goederen ontvangen uit een ander land lijkt mij op zich al een mega probleem. Naast goede service wordt er in deze zaak ook gekeken naar een oplossing. Ik kan niets anders zeggen dan complimenten voor de communicatie en service. Jullie zijn een aanrader!

Duidelijke website en snelle levering!

Super snelle levering ondanks Corona crisis

Wij hadden op vrijdagavond 24 april de bestelling gedaan en hadden de volgende dag onze bestelling al binnen. Goeie prijzen. Super blij mee!

Goede beschrijving van de kleren die je koopt

Probleem met levering prima opgelost

DHL meldde mijn bestelling (een paar klipjes voor wielrenschoenen) te hebben bezorgd. Dit was helaas niet zo. Toen Fietskledingvoordeel en DHL naar elkaar verwezen, heb ik aangegeven dat het mijn probleem niet was. Fietskledingvoordeel heeft toen conform mijn voorstel, alsnog kosteloos een bestelling laten bezorgen.

Levert snel, denken mee in wat je bestelt, denken mee hoe ze de producten het snelst bij je krijgen!

Erg vriendelijk Leveren snel en netjes Geven zeer goed advies

niet super dit keer

Niet alles was aanwezig werd ook niet meer geleverd maar hoorde dit pas toen ik er via mail over rappelleerde daardoor moest ik ook langer dan normaal wachten op de overige artikelen

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel