Dikke vette prima

makkelijk besteld, snel behandeld en supersnel geleverd..

Op korte termijn geleverd

Geheel volgens afspraak

Helaas maat wat krapjes ( alleen Rogelli), derhalve retour verzonden voor maatje meer

Kreeg een mail dat m’n fiets broek niet leverbaar was. Kreeg echter binnen 2 dagen m’n broek al thuis gestuurd. Goede service!

Klacht correct afgehandeld

Nadat ik een klacht ingedient inzake een rogelli fietsbroek, heeft de firma deze correct behandeld. Ik kreeg een nieuwe fietsbroek toegestuurd. Helemaal top!

De bestelling is prima verlopen.

Binnen 2 dagen zoals belooft geleverd.

alles was in orde

levering in 2 werkdagen zoals beloofd

Tijdig geleverd

De enige site die sporkledij binnen de 2 werkdagen levert!!!!

Fietshandschoenen besteld niet afgeleverd door PostNL. Klantenservice fietskledingvoordeel.nl gemaild. Werd direct een ander setje fietshandschoenen toegestuurd. Binnen 2 werkdagen in ontvangst mogen nemen. Top service.

al een aantal jaren erg goed!

Doet wat ze beloofd en is altijd ruim op tijd met leveren. Groot aanbod.

prima shop met ruime keuze

De keuze is ruim. Verzending is ook redelijk snel de verzending voor .. besteld is morgen geleverd komt niet uit dat is jammer. Ook het retourbreleid kan beter b.v. een antwoord nummer of gratis retourneren. Dat zou veel.mensen over de streep trekken om hier een aankoop te doen.

snel, nauwkeurig

1 broek was niet op voorraad. Daar werd keurig over bericht. Uiteindelijk hadden we alles binnen 4 dagen binnen....

Snelle levering en producten zoals verwacht.

Snel in huis, goede informatievoorziening

Ondanks dat er één van de bestelde producten bij de leverancier in het buitenland besteld moest worden was het heel snel in huis. Ik werd steeds op de hoogte gehouden mbt de levering.

Snel geleverd.

Alles was prima. Ondanks dat er een algemene vertraging zit op leveringen wegens de coronacrisis, had ik het zeer snel in huis. Top!

Bestelling is goed verlopen, mijn bestelling was niet op voorraad. De communicatie was prima en uiteindelijk liep de levering heel soepel.

Snelle levering en prima mogelijkheid goederen te retourneren.

Snel

Super snelle levering en alles op voorraad

Prima spullen

Prima spullen goede prijs kwaliteit verhouding

Erg Goed

Veel producten niet te duur, makkelijk verzonden en ontvangen

Great experience

Quick delivery and extra quick returns. Nice quality too.

Grote keuze, goed prijzen en flexibel

Kom toch altijd weer op deze site terecht als ik iets zoek, vanwege de grote keuze en concurrerende prijzen. Klein misverstand met laatste bestelling doordat iets niet leverbaar bleek na de bestelling: snel opgelost met een email en gedeeltelijke creditering.

Was wat minder, maar dat komt misschien door het merk!?

Ik heb normaal xxxl, maar fietskleding zit altijd strak dus ik bestel xxxxl maar dat paste helemaal niet! Leek wel xl. Misschien ander merk proberen!? Wel snelle levering!

Product was niet op voorraad, daarvan bericht. Werd daarna toch snel geleverd.

Afspraken nakomen.

Zeer goed. Komen hun afspraken na zoals het ook is beschreven en zoals het moet. Zeker in deze rot tijd verdiend het personeel met de huidige drukte een dikke pluim. Voelt gelijk zeer vertrouwd na de levering van mn eerste bestelling. Het smaakt naar meer👍👍🚴‍♀️👍👍

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel