Kwaliteit is goed heb 1 punt ter verbetering

Heb nu mijn 3de bestelling in korte tijd gedaan en iedere keer krijg ik 1 dag later mail dat er een back order is gemaakt omdat het niet op voorraad is. Tijdens de bestelling wordt hier niets over vermeld en daardoor verwacht ik het de volgende dag in huis te hebben. Dus indien mogelijk tijdens bestellen aangeven of het op voorraad is.

Zeer positief

Bestelling snel en in goede staat ontvangen, over het product zelf ook niets op te merken.

H

H

Goed maatadvies en zeer snelle levering

S middags besteld dag later s morgens al aan en ... in t shirt gaan mountainbiken!

Snelle levering, alles mooi verpakt. Prima kwaliteit.

Too service en snelle levering

Wat een top service hebben jullie! Ik had als beginnende fietser geen idee welke schoenplaatjes ik nodig had en ben super geholpen en had vrijwel direct antwoord via de mail. De volgende dag had ik alle spullen al binnen en kon ik het weekend lekker fietsen. Echt top!

Heldere communicatie

Product was niet op voorraad, maar werd prima geïnformeerd over leertijd.

Moest iets langer wachten op het product omdat het niet in het magazijn lag maar het is toch redelijk snel geleverd👌🏽

Helaas niet goed

Er zat een gat in het wielershirt dat ik had besteld. Ik heb deze moeten retourneren.

Snelle levering en mooi product

Erg aan te raden, fijn dat je met afterpay kan betalen, dat geeft vertrouwen in een bedrijf! Snelle levering, direct de volgende dag. Enige minpunt is dat als je moet retourneren er kosten aan zijn verbonden. Vandaar een 9 gegeven.

Past prima! En snel geleverd.

Bij deze aanbevolen.

Snelle levering past perfect

Totaal geen opmerkingen

Top geleding

Zit goed en is een goede stof!

Goed!

Jammergenoeg was het fietsbroekje te groot ook het zeem zat precies niet helemaal juist volgends de verhouding van de broek. Het fietsshirt was echter vel goed, sluit mooi aan. Vlotte levering en vriendelijke service. Misschien in de toekomst kijken voor een voordeligere manier om te retouren vanuit België.

Vlotte communicatie en levering

Vlotte communicatie en levering Kleding past en bevalt goed

Prima webshop met duidelijk info tijdens bestelling

Zoals titel al zegt. Zeer tevreden. Je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens je bestelling. Snelle levering. Mooi assortiment.

Snelle levering en precies wat ik bestelde.

Levering was precies zoals aangegeven. De spullen waren ook exact zoals ik verwachtte.

Goede omschrijving materiaal en maatvoering Correcte levering

Snelle levering en goede producten

Ondanks de Corona crisis werden mijn nieuwe fiets handschoenen binnen 2 dagen geleverd. Ik ben erg blij mee! Ik gebruik ze niet voor fietsen maar voor mijn rolstoel, zodat ik meer grip heb op de hoepels.

Uitstekende service, vlotte levering

Vlotte service! top!

Ondanks heel de corona crisis vlot geleverd, goeie service, snel antwoord op hun mails. zeer goed! kwaliteit is zeer goed van mijn wielertenue! Thnx!

snel, overzichtelijk en goede prijs kwaliteit verhouding

prettig

Snelle levering. Helaas wel volledige retourkosten betalen. Ik twijfelde over de maar en daarom 2 maten besteld

correcte, snelle levering

gewoon doen wat ze zeggen. duidelijke info. je kunt er van op aan.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel