Top, mooi assortiment en snelle service.

Zeker een aanrader!

Perfecte afhandeling !

Na een tweetal maten sokken te hebben besteld kon er een paar terug omdat niet passen. Aangezien de aangegeven opties op de retour pagina voor mij niet geheel duidelijk waren heb ik telefonisch contact gezocht met hen. Daar werd overleg gepleegd en mij een retourlabel gestuurd per mail zodat ik de sokken per post terug kon zenden. Binnen een paar dagen daarna heb ik geld terug gestort gekregen op mijn bank. Hartelijk bedankt voor deze nette en correcte werkwijze.

Een betere service is nauwelijks mogelijk!

Rond 22.00 uur mijn bestelling geplaatst, en de volgende middag het artikel in de brievenbus! Ongeschonden verpakking, evenals het artikel, dus een zeer tevreden klant!

Je wordt goed op de hoogte gehouden van een mogelijke nalevering en afleveringsdatum

Goed product snelle levering

Zie boven

Uitstekende producten en geweldige klantenservice

Ze waren erg behulpzaam om een ​​speciale zending naar de Verenigde Staten voor mij te regelen. En de producten waren beter dan ik had durven hopen.

Het retouneren van spullen is duur

Dat er kosten zijn voor retourzending is slecht beschreven. Om een retourlabel aan te maken voor brievenbus pakketten is niet mogelijk. Er valt veel te verbeteren.

Mijn huisnummer ontbrak dus werd er telefonisch en per e-mail contact gezocht. Ondanks deze fout van mijzelf was het cadeau er op tijd voor de verjaardag van mijn man. Top!

Snelle levering, scherpe prijs

Al vaak materialen besteld bij Fietskledingvoordeel. De prijs is vaak scherp en de levering supersnel. Mocht er iets toch niet zijn, dan word je goed op de hoogte gehouden.

Heel prettig geholpen!

Een Castelli kledingset besteld waarvan de jersey te groot was. Telefonisch krijg je zonder keuzemenu’s direct iemand aan de lijn die de producten en de maatvoering kent en op een prettige en praktische manier het omruilen heeft geregeld. Volgende dag was er een shirt in de juiste maat geleverd en kon ik in mijn complete set op pad. In een woord, klasse.

levering volgens verwachting

De levering van de bestelde spullen zijn netjes en snel geleverd. Spullen goed verpakt.

Netjes efficiënt en klantgericht

Ook toen ik het verkeerde besteld had, was het snel en soepel geregeld om de de juiste fier broek toch in huis te hebben.

Snel, geleverd zoals beloofd. Prima!

Duidelijke site. Eenvoudig bestellen. Vlotte verwerking. Levering op tijdstip zoals beloofd. Prima dus!

goede ervaring

werd een dag later geleverd, maar netjes geinformeerd hierover

very good

Na stránke som nakupoval prvý krát. Stránka je prehľadná, dostal som čo som chcel, zabalené a poslané včas. Z mojej strany je veľká spokojnosť. Vysoko odporúčam a teším sa na budúcu spoluprácu.

Mijn Rogelli winter fiets outfit is lekker warm en past goed.

Als altijd zeer goed.

Toffe drinkfles

Origineel kleur! Leuke gadget! Vooral de rétro versies zijn top!!!

De levering was super snel!!! En goed verpakt!!!

Snelle levering van het juiste artikel

In de winkel netjes geholpen en de kleding Netjes thuisbezorgd alles prima voor een leuke prijs

beetje teleurgesteld.

Als ik iets uitzoek en er staat bij dat het binnen 2 dagen geleverd wordt dan ga ik daar vanuit en als ik het bestel en daar wordt hetzelfde vermeld dan is dat een bevestiging. Maar als ik dan na 2 dagen een mail krijg met daarin de melding dat mijn bestelde producten niet op voorraad zijn en dat 2 dagen duurt voor ze binnen komen en dan nog eens 2 dagen er over doen om naar mij te komen dan klopt er iets niet....?? dan is het dus in 8 dagen bij mij ipv 2 en dat vind ik niet kloppen.

Super snelle levering en goede kwaliteit

S’avonds besteld en volgende dag al geleverd Betaling achteraf mogelijk Goede pasvorm Super tevreden

Kreeg gelijk bericht dat het niet in voorraad was met een staatje erbij dat het binnen 3 dagen geleverd werd en zo geschiede.

Een mooi produckt (merkkleding) gekocht voor een nette prijn. Snelle levering en geen verzendkosten.

Heel tevreden!!!

Gemakkelijk bestellen met eerlijke prijzen voor deze kwaliteit. Snelle verzending

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel