goed n snel

prettige zaak . word goed geholpen en snel binnen

Fast and proactive customer service

Exceptional customer service. I had a problem with my order and they responded quickly (and proactively) with no hassle at all. I wish all e-commerce companies were this good. I'll certainly be ordering from these guys again in the future.

Snelle levering! Maatvoering van shirtje met mouwen aan de kleine kant (niet heel precies omschreven). Verder geen klachten, problemen of opmerkingen. Aanbeveling waard

Erg tevreden

Snelle en correcte afhandeling en een prima product voor een mooie prijs!

Uitstekende kledij

Uitstekene kledij. Zit comfortabel. Zeer snelle levering.

Prima product, scherpe prijs en snelle levering

Prima product, scherpe prijs en snelle levering

De bestelling was snel binnen, helaas 1 item moeten retourneren omdat de taille veel te wijd viel.

Goede ervaring ondanks het feit dat er 1 item moet retour ging omdat de taille veel te wijd viel. Een maat kleiner is geen optie omdat dan de pijpen te smal vallen.

Fantastische ervaring!

Top service! Snel, betaalbaar en goede kwaliteit.

Goede Communicatie Snelle Levering

Ik heb iets besteld wat later bleek niet meteen leverbaar te zijn. Dit is mij direct verteld en met een lijst van verschillende leveranciers werd mij uitgelegd hoe lang het kon duren. Dit allemaal dankzij Corona. En toch werd het ineens heel snel geleverd. Echt top!

Goeie service!

Had een fietshelm muts besteld, one size. Helaas heeft mijn man hoofd omtrek 63 en muts dus veel te klein. Teruggestuurd en de volgende dag het retourbedrag al weer op mijn bank gestort.

Snel, hartelijk en meedenkend

Ik ervaar deze mensen/site als enorm meedenkend. Er was een broek niet mee op voorraad terwijl deze nog wel als “voorraad” vermeld stond. Er werd een duurder alternatief aangeboden tegen dezelfde prijs als de broek die ik besteld had. Top service. Ik beveel deze site zeker aan!

Mooie kleding, veel keus, perfecte service!

Bij fietskledingvoordeel heb je keus uit een heel ruim assortiment aan wielrenkleding tegen scherpe prijzen. Alles wordt snel geleverd, perfecte service.

Duidelijke website met eerlijke omschrijvingen bij de kleding. Snelle levering

Ruim assortiment en snelle verzending.

Ruim assortiment tegen redelijke prijzen. Zeer snelle verzending en reactie op bestelling, geen auto-reply maar zelfs een pers.mail op zondag over een niet voorradig artikel!

Bestelling snel geleverd ondanks de huidige omstandigheden

Recent een satelliet fietsjack ROS Alpha light besteld. Heerlijke jas. Afhandeling en communicatie is prima verzorgd. Ondanks de huidige omstandigheden slechts een dag later bezorgd dan beloofd was. Top

Snel

Snelle levering ondanks een ruiling

Prima ervaring

Snel goed duidelijk

Product was zoals verwacht en snel binnen!

Top service!

Super snelle service! Fietskledingvoordeel.nl staat voor tevreden klanten, ze lossen problemen dan ook snel op met de juiste oplossing. Ik ben helemaal blij!

Goede kwaliteit tegen scherpe prijs

snel goed en goede prijs kwaliteit

Al meermaals besteld

Altijd correct en snelle afhandeling en levering. Kunnen ze hier in België nog iets van leren

Geweldige voorlichting, service en snelle levering

Professionele telefonische voorlichting door deskundig personeel bij de keuze/afweging tussen producten. Vervolgens snelle levering. Garantievoorwaarden zijn ook top. Een Castelli-logo met scheurtjes in een lange fietsbroek werd na een half jaar onder garantie vervangen door een nieuwe broek.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Fantastische service

Duidelijke communicatie tijdens het bestelproces. Het bestelde artikel kon gemakkelijk geruild worden en ik heb , met de uitstekende service in de winkel in Ouderkerk , een ander goed product gekocht!

Alles goed bezorgd

Ik had wat kleding g besteld van Rogelli hetgeen niet op voorraad was in het centrale magazijn. Daar kreeg ik keurig bericht van tezammet een overzicht van de verwachte leverdatum. Die bleek keurig te kloppen. Goed geregeld du.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel