De levering duurde langer dan verwacht, maar het product klopte precies.

Op de site staat dat als je het op tijd besteld het product de volgende dag in huis is. Helaas was dit niet het geval. Maar dit was ook in de tijd dat het coronavirus was. Dus dat zal daar ook mee te maken hebben gehad. Verder heb ik gewoon het goede product gekregen en was de communicatie over het verzenden van het product goed.

Snel en correct

Goede kwaliteit, snel geleverd Aantrekkelijke prijs

Zeer goed 👍👍👍

Duidelijk omschreven en snel geleverd

Als hier boven

Snel, veilig, goede kwaliteit

Ik heb online gekocht. Goede website, 2 dagen later in huis. Kleding zit goed en is van goede kwaliteit.

Snel en betrouwbaar

Snel besteld, snel geleverd, goede producten.

Altijd goed

Snelle levering en goede spullen

Duidelijke site en snelle verzending

Had snel gevonden wat ik zocht. Besteld en nog even een mailtje na gestuurd met het verzoek om er een brievenbuspakje van te maken. Een snelle reactie gekregen. Dit was geen probleem (liet het product ook toe) Volgende dag keurig netjes in huis. Dikke top!

fijne kleding en goede service!

Na telefonisch advies over de juiste maat een kledingsetje besteld. Die werd heel snel geleverd - ondanks een waarschuwing vooraf dat het iets langer kon duren. De maat is goed, zit perfect en de stof voelt heel fijn aan. Heel tevreden dus!

Snelle levering en perfecte afhandeling aanspraak garantie

Castelli fietsjas besteld. Jas is snel geleverd. Helaas na twee keer gebruik een defect aan de jas geconstateerd. Email gestuurd naar fietskledingvoordeel, volgende dag al een reactie met vriendelijke reactie, instructies en retourprocedure. Jas retour gestuurd en een week later nieuwe jas ontvangen.

Binnen 24 uur alles in huis: top!

Binnen 24 uur alles in huis: top!

Op tijd geleverd

Snelle en prima levering

Uitstekend, ook bij retourzending

Goede prijs en snelle levering , ook bij retour was het gel in no time teruggestort

Ik draag deze kleding met uiteraard fietsen en schaatsen.

Super snelle levering

Kleding was boven verwachting. Kan geen verbeterpunt bedenken. Chapeau!!

prima, snelle levering ondanks dat het in backorder stond

Snel geleverd en goede maat! Voldoet volledig aan de verwachtingen

Mooi assortiment tegen lage prijzen. Volgende dag werd alles netjes geleverd.

Dachten goed mee met het voorstel wat ik had gedaan. Alles was snel geregeld en geleverd.

Uitstekende service!

Goede prijzen en uitstekende service! Mijn bestelling geplaatst om 22.50 en de volgende dag om 16.00 in huis.

Kwaliteit goed

Alles is perfect en past goed. Maattabellen kloppen uitstekend. 1 flink minpunt: de fietsbroek leek wel gebruikt! Hij zat vol met korte hondenharen aan de binnenkant. Ik wilde perse fietsen dus heb hem gestofzuigd en gewassen, maar als ik de afspraak niet had staan had ik hem zeker teruggestuurd!!

Snel en goed info

Niks aan toe te voegen volgende keer vast weer wat bestellen

Prime service en goede kwaliteit spullen

Mijn bestelling was niet op voorraad. Keurige en snelle informatie en vervolgens snelle levering. 2 dagen later geleverd.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel