Leuke aanbiedingen snel geleverd retour zending binnen 1 dag geld terug

Aanrader

Snel geleverd, alles netjes verpakt. Vragen zijn snel in behandeling genomen, ook de achteraf geleverde service waar top.

Goede snelle service met leuke kleding

Goede hulp, geen lange wachttijd als ik bel en meteen naar oplossingen gezocht

Top !

Ik had overschoenen besteld, van 12 euro one size. Geen koude voeten en tenen. Ik beveel dit product aan ! Snelle verzending, product is zoals op de foto.

Prima site om fietskleding te bestellen

Duidelijke site en prima maar ook snelle service! Bestelling vrij snel in huis en meteen aan het passen gegaan alles zat in 1 keer goed .. Gewoon goede service.

Directe snelle levering door Fietskleding oordeel.

Mijn bestelling werd direct uitgevoerd. Kreeg duidelijk bericht dat 1 onderdeel nog niet geleverd kon worden en dat er daardoor een vertraging van 1 of 2 dagen zou optreden. Kreeg de totale bestelling met 1 dag vertraging geleverd.

Geweldig wielerset zit echt als gegoten

Goed advies, snelle levering en prima kleding

Om in de winter de training weer te kunnen oppakken had ik nog een setje winterkleding nodig. Daar ben ik bij fietskledingvoordeel snel en (relatief) goedkoop in geslaagd. Zo koop je graag op het internet.

Super goed geholpen aanrader.

Snelle levering!

Vaker besteld bij Fietskledingvoordeel.nl Heldere website en prima prijzen. Zoals altijd een snelle levering, top!

Mooie fietskleding prettig geprijsd.

Heldere webshop, kleding zit goed en conform afspraak geleverd.

Maten vallen precies goed

Goede kwaliteit voor een fijne prijs. Ben er heel erg blij mee. Kan ik mooi heel wat uren in fietsen.

Snel, eenvoudig, goede kwaliteit

Besteld op maandag, dinsdag al geleverd (in België) Goede kwaliteit/prijs

Bestelling niet op voorraad

Doordat de bestelde regenbroek niet op voorraad was ten tijde van de bestelling heb ik ruim een week moeten wachten op mijn regenbroek

Uitstekende service, snel en netjes

Goede en snelle afhandeling, zeer tevreden!

Producten conform afspraak met heldere communicatie over levertijd en levering.

Alles conform verwachting met goede communicatie.

bedankt Simone

regenbroek te klein besteld, gebeld met Simone, kerstkaart gestuurd, zij heeft ervoor gezorgd dat ik de broek die in de winkel op voorraad was kreeg en de broek past perfect. Bedankt en ik wens iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Ik heb twee zweethemden gekocht. Had er al drie. Perfect spul

Mooie kwaliteit wieltassen en voor het frame.

Gebruik in de praktijk moet nog blijken, pakket ligt onder de Kerstboom.

Super snelle levering Product is als aangegeven op de site

Snelle levering en wielerset aan een scherpe prijs

De dag erna geleverd en een degelijke kwaliteit van wielerset voor een scherpe prijs.

Fijn materiaal fijne helmmutsen !!

Snel en goed geleverd

Snelle levering, goede prijs.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel